Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beelden uit de oude Cambuur doos

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 09, 2017, 21:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op maart 09, 2017, 20:59:52
goed id vind ik wie er belangstelling voor heeft kan het volgen en wie het niks
vind hoeft er niet te kijken.

Hier is ie dan, ik zal wat foto's opzoeken.
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Leuk man, moet nog wel cursus hebben om hier fotos op te kunnen plaatsen...
Zo handig ben ik ook weer niet, we wachten rustig af wat er langs komt   :koffie
Jammer genoeg vroeger geen digitale camera, heb er wel spijt van dat ik nooit een fototoestel meegenomen heb naar het stadion.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#2
1977:

Cambuur start met een overwinning op FC Groningen in de derde periode. De 2de wedstrijd is tegen Heracles uit, de hekkensluiter van dat moment.

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#3
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#4
Teamfoto van 1975-1976, het attractieve seizoen van het team van Atte Bouma:



Teamfoto van 1976-1977, het 'succesvolle' seizoen onder Nol de Ruiter

Henk, held, bedankt

RotterdamLeeuwarden

Heel mooi, je ruikt haast de geschiedenis  |:)

Die onderste heb ik ook trouwens, ooit eens gekocht op de rommelmarkt.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

#6
Na de tweede wedstrijd in de periode is er een nieuwe aankoop (ik was toen 15 jaar en stom verbaasd dat er een Cambuur speler bij mij op school (RSG Zaailand) rond liep):



Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#7
De derde wedstrijd uit de periode:





Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt