Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

GPTV zoekt zoekt fanatieke MI-siders ivm item over jubileumfeest

Gestart door gptv, oktober 08, 2014, 18:55:07

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert


Clint

Citaat van: Hans de Rat op oktober 09, 2014, 18:34:27
Voor de huis aan huis is bewust gekozen om de oud mi-siders te bereiken die geen social media hebben.

Dank u namens deze dinosaurus.

scclwd

Citaat van: gptv op oktober 08, 2014, 18:55:07
Beste mensen,


Ik ben voor GPTV op zoek naar (fanatieke)  MI-siders die kunnen vertellen over hun tijd bij de MI-side (uiteraard voor de camera). Ik wil een item maken over het jubileumfeest en natuurlijk wil ik dan wat mensen spreken.
Wie biedt zich aan? Dan maken we voor komende week een afspraak voor een interview! :scc

Groet,

Remco
(en ik zit zelf ook op Zuid elke wedstrijd dus dat praat wel zo makkelijk)


Jammer van de reacties Remco. Veel succes met je item.