Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Hertenkamp Podcast

Gestart door PePe, maart 05, 2025, 11:04:13

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op maart 03, 2026, 16:26:06
Salaris? Dit lijkt mij nu typisch iets voor een vrijwilliger of een stagiair. Maar dat kan toch niet zo heel moeilijk te organiseren zijn. Je maakt een online systeem waarin speler zich kunnen registreren (en eventuele gegevens kunnen wijzigen), daar stel je elke wedstrijd een x-aantal kaarten beschikbaar. En als die weg zijn, dan zijn ze weg. Dan maak je nog een nieuwsbriefje per maand en een keer per jaar een mooi evenement en klaar,. De hotelschool en Leisuremanagement staan beide in Leeuwarden. Zat mensen die dit kunnen en willen doen, denk ik
Er zijn spelers zonder werk en die het financieel moeilijk hebben, dus vandaar een salaris, maar misschien is dat een te sociale gedachte..

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op maart 03, 2026, 16:47:30
Er zijn spelers zonder werk en die het financieel moeilijk hebben, dus vandaar een salaris, maar misschien is dat een te sociale gedachte..

Ah juist! Dat zou wel een mooi gebaar zijn

Eewal

Citaat van: Poetser op maart 03, 2026, 13:51:44
20 minuten volgehouden.

Vind er geen voorgesprek plaats ofzo?

Deze man zit vol rancune en had zelfs het idee dat ie een hekel aan Cambuur heeft.

Hoe kun je zo'n man uitnodigen? :zucht
nare man, snap idd niet dat hij een podium krijgt.

zeewolde

Citaat van: PePe op april 08, 2026, 21:45:04
Pieter Kooi in de podcast: De derby komt eraan.
zonder regionale spelers ben ik bang.