Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2015-2016

Gestart door John Hiatt, juni 12, 2015, 08:52:47

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: zeewolde op juni 28, 2015, 18:06:49
want omdat het de keeper van ijsland is isnhij goed?
of volg je de zweedse ( of noorse) competitie zo goed dat je weet dat dit een topper is.

Heb jij wel even naar de ranglijst voor EK kwalificatie gekeken? Dat zou wel geen koekenbakker zijn. Drie tegengoals

Nightmarelwd

Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 19:51:59
Heb jij wel even naar de ranglijst voor EK kwalificatie gekeken? Dat zou wel geen koekenbakker zijn. Drie tegengoals

Zitten bij oranje en Tjechie en Turkije in de poule  :_schater
MI-Sider for Life

dizzhead


Voorstopper

Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 19:51:59
Heb jij wel even naar de ranglijst voor EK kwalificatie gekeken? Dat zou wel geen koekenbakker zijn. Drie tegengoals

Zal in mijn ogen wel wat meevallen, anders waren er vast wel ploegen beter dan NEC die deze keeper in zouden willen lijven.

zeewolde

Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 19:51:59
Heb jij wel even naar de ranglijst voor EK kwalificatie gekeken? Dat zou wel geen koekenbakker zijn. Drie tegengoals
heb jij wel eens naar de ranglijst van noorwegen gekeken?
16e plaats, 53 tegengoals en gedegradeerd. Moet wel een koekenbakker zijn.


Hasses

Is een gerucht, moet eerst maar eens als officieel naar buiten worden gebracht. Idee dat we wel erg veel kijken naar clubs om ons heen m.b.t. tot transfers (NEC, Willem II e.d.) hier op het forum, uitgaan van eigen kracht. Aankopen van NEC of Willem II zeggen mij vrij weinig tot nu toe..

sccambuurlwdd

Citaat van: Hasses op juni 28, 2015, 21:59:56
Is een gerucht, moet eerst maar eens als officieel naar buiten worden gebracht. Idee dat we wel erg veel kijken naar clubs om ons heen m.b.t. tot transfers (NEC, Willem II e.d.) hier op het forum, uitgaan van eigen kracht. Aankopen van NEC of Willem II zeggen mij vrij weinig tot nu toe..
Als wij Ligeon voor de RB en Zivkovic voor de spits hadden gehaald, dan had men hier geroepen dat we in het linkerrijtje zouden eindigen. Ik wil niet zeggen dat de Cambuur-selectie zwak is, maar de kans is aanwezig dat het volgend seizoen lastiger wordt dan vorig seizoen.

dizzhead

#82
Citaat van: zeewolde op juni 28, 2015, 21:50:50
heb jij wel eens naar de ranglijst van noorwegen gekeken?
16e plaats, 53 tegengoals en gedegradeerd. Moet wel een koekenbakker zijn.



Ik denk dat je zijn hele carrière er even bij moet pakken. Want die statistieken die je nu noemt zie ik niet terug. Als je niet atljid bij een topploeg speelt in 185 wedstrijden toch 45 x de 0 weet te houden (251 tegengoals) is dat niet raar voor een keeper.
Ter vergelijk.
Nienhuis 113, 22 keer de 0 en 176 keer mogen vissen.
Vermeer. 202, 66 en 262 tegengoals.



/edit.
Gevonden. 2014 inderdaad. Veel tegengoals, maar dat verbeterd zijn cijfers voor al die andere jaren eigenlijk alleen maar.


En laten we dan voor het gemak maar even vergeten dat Sandnes Ulf in Noorwegen t/m eind jaren 90 vergeleken kan worden met pak 'm beet Harkemase boys. Qua niveau van de divisie. 3 jaar geleden voor het eerst naar de hoogste divisie zijn gepromoveerd en na twee jaar 14e en 13e geworden te zijn, nu inderdaad 16e werden en er direct uitvlogen. Maar dat het een zwaar jaar zou worden, stond bij het zetten van de handtekening daar al lang vast. Overigens staan ze nu wel 'gewoon' weer tweede in de 'eerste divisie'.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 22:20:16
Ik denk dat je zijn hele carrière er even bij moet pakken. Want die statistieken die je nu noemt zie ik niet terug. Als je niet atljid bij een topploeg speelt in 185 wedstrijden toch 45 x de 0 weet te houden (251 tegengoals) is dat niet raar voor een keeper.
Ter vergelijk.
Nienhuis 113, 22 keer de 0 en 176 keer mogen vissen.
Vermeer. 202, 66 en 262 tegengoals.



/edit.
Gevonden. 2014 inderdaad. Veel tegengoals, maar dat verbeterd zijn cijfers voor al die andere jaren eigenlijk alleen maar.


En laten we dan voor het gemak maar even vergeten dat Sandnes Ulf in Noorwegen t/m eind jaren 90 vergeleken kan worden met pak 'm beet Harkemase boys. Qua niveau van de divisie. 3 jaar geleden voor het eerst naar de hoogste divisie zijn gepromoveerd en na twee jaar 14e en 13e geworden te zijn, nu inderdaad 16e werden en er direct uitvlogen. Maar dat het een zwaar jaar zou worden, stond bij het zetten van de handtekening daar al lang vast. Overigens staan ze nu wel 'gewoon' weer tweede in de 'eerste divisie'.

Gaat dit allemaal nu over een speler die misschien naar een andere club gaat???  8P
Henk, held, bedankt

dizzhead


el haj

Schaamteloos van twitter gejat:






Cambuur speelt in de eerste twee maanden dus tegen drie topploegen, ajax tegen nul.  :X
Ook WII heeft een lastig begin trouwens.