Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Toch een 2e elftal?

Gestart door Grijskijkert, mei 22, 2013, 09:48:20

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

#30
Grijskijker snap precies wat je bedoeld hoor met dat lopen. En ik weet wel dat er veel sponsoren zich aanmelden, maar er zit nog steeds niet een grote jongen tussen die dat opzich kan nemen. Het zou geweldig zijn als er een 2e elftal komt is het misschien niet een optie op samen met Groningen hier aan te werken??? En er zijn afspraken gemaakt met vorige sponsoren die nu niks extra gaan betalen omdat ze een contract met cambuur hebben gesloten voor een bepaald bedrag.

denistel

laat ik dan ook even mee denken.

1 voordeel hebben we door dat we nu niet meer 90% op vrijdag spelen waardoor je op woensdagavond
ook zou kunnen oefenen een avond die voor amateurclubs ook beter is volgens mij.
nu waren er een paar x oefenpartijen op dinsdag maar dan speelde je tegen een topklasser die niet
op volle sterkte speelde.

verder zijn we nu ere div club zodat het wat meer aanspreekt bij een eventuele tegenstander.

punt 3 op kunstgras kun je ook altijd in eigen stadion oefenen.

verder zou ik niet elke week een wedstrijd doen maar bijv 1x in de 2 of 3 weken.

punten die genoemd worden dat tegenstanders gaan afzeggen of met zwakkere teams komen
is wel een probleem maar daar moet je dan goede afspraken over kunnen maken lijkt mij.


jeff

Cambuur heeft iets van 30 amateurpartners zoals ze het zelf noemen.
Dan om de week een oefenpot tegen 1 van hun, en dit gelijk vast leggen als het competitie schema bekend is zodat iedereen weet wanneer die moet.
Dit staat op de site van Cambuur :
De belangrijkste doelstelling van het amateurconvenant is:
Een goede  verstandhouding en communicatie met amateurclubs in de regio. De verbeterde samenwerking tussen SC Cambuur en amateurclubs moet ervoor zorgen dat beide partijen een goed gevoel bij elkaar hebben en wat aan elkaar hebben.

SCCRulez

Eerst maar eens een compleet 1e elftal op de been krijgen :P

albert54

Oproep,

Baksteen seit: Tweede elftal mut er komme.
Het is overduidelijk na de 3 - 3 tegen de boys uut H, dat onze jongens wedstrijdritme missen.
De wil is er wel van de spelers, maar gogme ontbreken en de kunst om een wedstrijd te dicteren tegen een amateurclub.
Duidelijk is ook dat het tweede elftal een opgang is naar het eerste. Er is een dikke kloof aan het ontstaan.
Duidelijk is ook dat de KNVB alleen maar oog heeft voor de grote clubs. Zij, de KNVB en de clubs zelf moeten geld vrijmaken voor een tweede elftal.
Onze competitie zal dan sterker worden.
We missen daardoor ook de slag met andere voetbal landen.

w:)