Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur 17 januari

Gestart door John Hiatt, december 21, 2014, 09:18:13

Vorige topic - Volgende topic

ADO Den Haag - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
3 (100%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Stemmen gesloten: februari 04, 2015, 13:14:11

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op januari 19, 2015, 20:26:03
Nee, maar ADO krijgt 2,5 miljoen ter beschikking om spelers te halen. Daar kun je leuke dingen mee doen.

zou me ook niets verbazen als ze Bijker en Mo ophalen deze winter...redelijk goedkope investeringen door aflopende contracten
In Henk en Sandor we trust

Tukker

Citaat van: moodygrunn op januari 19, 2015, 21:37:36
zou me ook niets verbazen als ze Bijker en Mo ophalen deze winter...redelijk goedkope investeringen door aflopende contracten
Bijker en Mo hebben nu gezien hoe ADO voetbalt. Daar wil toch geen mens naar toe  :_schater

Al kun je het dubbele verdienen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op januari 19, 2015, 22:18:50
Bijker en Mo hebben nu gezien hoe ADO voetbalt. Daar wil toch geen mens naar toe  :_schater

Al kun je het dubbele verdienen.

Denk ook niet dat ADO erg onder de indruk is geraakt afgelopen zaterdag

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Was al onder de indruk van het eerbetoon in het stadion, na dit journaal wordt dat nog meer...

https://www.youtube.com/watch?v=jIZWuKsP9LE

Henk, held, bedankt

de Schoot