Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20 APRIL FIFA 2014 2V2 TOERNOOI CAMBUUR BAR!

Gestart door BantsiezLWD, april 13, 2014, 21:17:48

Vorige topic - Volgende topic

BantsiezLWD

Ik organiseer op 20 april een fifa 2014 2v2 toernooi in de cambuur bar!

er wordt gespeeld met landen boven de 3.5 ster! de teams worden geloot!
er is plek voor 32 team! er hebben zich nu al 23 teams aangemeld.. dus er is nu nog plek voor 9 teams!


speel je fifa heb je zin om mee te doen

wil je meer weten? of je opgeven?
stuur dan even een pm

link:  https://www.facebook.com/events/524881250963048/?ref_dashboard_filter=upcoming

Dokkumer

Hoe liekt ut hier met Bantiesz? Kun je voor de niet Facebookgebruikers ook aangeven wat je te bieden hebt en wat de kosten zijn?

BantsiezLWD

jazeeekr.

de kosten zijn 22.50 per persoon 45 per team dus ( als er 64 man zijn is de 1e plek 640 euro! teller staat nu op 48 man)
toernooi begint half 2 in de cambuur bar
eigen joypad(s) mee nemen!

en morgen avond 9 uur is de loting in de cambuurbar!

meer vragen?



Unknown

Je vroeg laatst al op fb of ik fifa speelde. maar die had ik nog niet, inmiddels wel! op welke console is het? hef zelf de ps4 versie.

ff om het hoekje kijken mag ook toch ;)

Bist zelf meer een pes man toch

BantsiezLWD

klopt! wordt op de ps3 speelt.. maar op de ps4 speelt ie toch wat lekkerder. ken t op beide consoles wel.. dus doe maar mooi met ;)

ik was altijd een pes man! maar die was dit jaar su slecht dus hef ik fifa kocht.. en moa dat speelt best lekker!! =)

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime