Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

auke....

Gestart door speculeter, september 27, 2013, 10:23:28

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Een van onze grootste supporters word zondag 95! Jaar.
drie maal raden wat zijn grote wens als kado is... :proost

Clint

Van harte ouwe sloper. :ams

Dokkumer

Driemaal raden wat zijn mooiste cadeau wordt |:)  :scc

Marc S

Een goaltje voor elk jaartje? Lijkt me goed! 

Jules058

Ouwe sloper van harte!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Locoleeuw

Van harte, kijk nog altijd graag naar die uitzendingen van disse man en sien broer.

''Een vrouw zei tegen Auke: Buurman Auke mut vanavond oek maar even de schoen zette! Waarop Auke schuin antwoordde met: Ja op de Weaze!''
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

thankyou

Zondag 95 jaar op zo'n dag kunnen en bestaat het niet om te verliezen.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Destroyer

ik feliciteer die nou maar vast ouwe sloper, morgen binne we allemaal kachel  :hein
** Poolwinner 18/19 - 21/22