Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Reclameborden op Noord

Gestart door HilversumOnTour, augustus 18, 2013, 00:30:52

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Wat vinden jullie van die extra reclameborden op Noord? Ik vind het er echt niet uitzien, past totaal niet bij de tribune!

Jammer dat er daardoor ook niet netjes met de opgehangen spandoeken omgegaan werd, al begrijp ik dat de doeken niet voor reclame uitingen mogen hangen.

SCCornjum

Jouw/jullie doek zag er vanaf ZUID gezien mooi uit op west..

Tja en die reclame borden, ik hoop dat het wat oplevert......
Watching Football Is Not A Crime

thankyou

Wat voor extra borden kun je dat vanaf noord zien of bedoel je gewoon die witte?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Dokkumer

Die borden die voor het bordes van de trappen hangen -BOSO-..

Volgens mij is dit allemaal de schuld van Sandor :devil

SCC-J

er maar heel snel af die dingen!!! Noord is bedoeld voor doeken niet voor reclame!!!  :(

denistel

leverd wel poen op net als de zaken club 3 x de omzet van een jupiler duel,,zaten 30 Groningers de hele avond te blazen
hevve niks van de wedstrijd zien,,,nieuw stadion wut steeds noodzakelijker we groeien uit de voegen

richard

Citaat van: denistel op augustus 18, 2013, 11:52:30
leverd wel poen op net als de zaken club 3 x de omzet van een jupiler duel,,zaten 30 Groningers de hele avond te blazen
hevve niks van de wedstrijd zien,,,nieuw stadion wut steeds noodzakelijker we groeien uit de voegen

Met die ezel van een Crone wut dat nooit wat!!

SCC-J

Citaat van: denistel op augustus 18, 2013, 11:52:30
leverd wel poen op
Zuid - oost - west prima!

NIET OP NOORD!!  hangen al jaren doeken!! en worden nu weg gehaald door een boere sponsor BOSO!
Football is for you and me. Not for fucking industrie.

Greg

Ik mis voor de kijker vanaf noord linksboven op zuid nog een sponsor. Zie er suterich ùt zo'n oud ding
Daar kan ook wel bozo
Er is er maar 1 !

Jules058

Noord is voor de doeken er zijn verder voldoende plaatsen voor reclame! Tenzij er een partij komt die moeilijk veel wil betalen dan valt er over te denken.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Destroyer

Ja, ik vindt het eigenlijk ook niet netjes. Niet alles hoeft voor geld op op te draaien. Er zijn nog genoeg plekken voor reclame.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Southman

Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.

Don

Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:52:49
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.
Sponsoren zijn belangrijker dan de supporters bij het huidige bestuur! Zo snel mogelijk verwijderen dus.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Yellow Army

Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:52:49
Ik neem aan dat dit z.s.m. weggehaald wordt! Schandalig dat een sponsor of de club wil dat daar reclame wordt opgehangen, zo iemand moet begrijpen dat daar spandoeken hangen waarvan sommigen al jaren en jaren meegaan, dan lijkt me dat voor die paar vierkante meter wel een ander plaatsje gevonden kan worden.

Tja, het kapitaal regeert...
Area 58