Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: Cambo op juli 24, 2013, 21:07:03
Tuurlijk pakken wij daar al 42 punten mee. Was dat maar waar! Als dat allemaal zo gemakkelijk zou gaan zoals jij denkt, dan kunnen we meteen mee gaan doen voor het kampioenschap. :_schater

Fair play zou 't worden toch?  :proost

Dokkumer

Citaat van: Cambo op juli 24, 2013, 21:07:03
Tuurlijk pakken wij daar al 42 punten mee. Was dat maar waar! Als dat allemaal zo gemakkelijk zou gaan zoals jij denkt, dan kunnen we meteen mee gaan doen voor het kampioenschap. :_schater
Het zijn de ploegen waar we punten van moeten pakken.. En 42 is mooi genoeg voor handhaving :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambo op juli 24, 2013, 21:07:03
Tuurlijk pakken wij daar al 42 punten mee. Was dat maar waar! Als dat allemaal zo gemakkelijk zou gaan zoals jij denkt, dan kunnen we meteen mee gaan doen voor het kampioenschap. :_schater

Ik zeg toch niet dat ik dat denk..... :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021