Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

17-08-2013: Cambuur - FC Groningen

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:03:32

Vorige topic - Volgende topic

Chipke


Lwdscc


TM


misideoldskool

Nu al zin in misschien dat er weer eens wat actie komt in plaats van die dooie bende van tegenwoordig!! 8)

Timmie

Citaat van: misideoldskool op juli 01, 2013, 08:26:20
Nu al zin in misschien dat er weer eens wat actie komt in plaats van die dooie bende van tegenwoordig!! 8)

?

jeff

Wordt om 18:45 gespeeld ivp 19:45. Bron twitter cambuur