Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven Dinsdag 24 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 19, 2026, 09:39:38

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
13 (35.1%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
11 (29.7%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (2.7%)
Souren
1 (2.7%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
10 (27%)
Rolke
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Marsman
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: maart 01, 2026, 22:58:50

denistel

#165
Citaat van: Beul B op februari 25, 2026, 12:44:40
Al 2 jaar hebben we slechte corners. Komen zeer vaak bij de 1e paal of de keeper. Wat doet Eindhoven, zet die grote spits van hun bij een corner van Cambuur bij de eerste paal. Binnen drie minuten hebben we twee corners. Twee keer kopt die grote spits ze weg bij de 1e paal. Later in de wedstrijd nog een paar keer. Leren we er nu helemaal niets van. Dit snap ik echt niet. Neem de corners met meer variatie. Henk moet dan ook beter coachen.

klopt helemaal en die ingooien ook over 2 a 3 meter en dan balverlies gooi dat ding gewoon
15 meter voor uit en dan de bal winnen.

Johan-12

Citaat van: denistel op februari 25, 2026, 14:09:08
klopt helemaal en die ingooien ook over 2 a 3 meter en dan balverlies gooi dat ding gewoon
15 meter voor uti en dan de bal winnen.
Bijna alle ingooien zijn balverlies. En nooit tempo met ingooien.

denistel

Citaat van: Johan-12 op februari 25, 2026, 14:55:59
Bijna alle ingooien zijn balverlies. En nooit tempo met ingooien.

ook dat en soms staat er 1 een minuut met de bal in de hand en dan komt een ander
em weer nemen allemaal veel te veel geprogrammeerd,wie dicht bij staat neem
die inworp en tempo maken.

Bankzitter

Citaat van: PePe op februari 25, 2026, 14:00:09
Eindhoven's systeem was om Diemers uit de wedstrijd te spelen, toen Diemers er af ging, wisten ze het niet meer!!
Ook bracht Henstra nieuwe energie in de wedstrijd.

Ultee is ook helemaal in de war... heeft zijn strijdplan helemaal op Diemers afgesteld en dan doet 'ie niet mee  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2026, 15:23:56
Ultee is ook helemaal in de war... heeft zijn strijdplan helemaal op Diemers afgesteld en dan doet 'ie niet mee  :_schater
denk er maar om Bankzitter straks verliezen we daar :_schater

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 11:28:55
Henstra heeft nog niet veel wedstrijden in de benen h?.
Maar fysiek komt hij tekort 2 keer was er een duel en werd Henstra heel gemakkelijk aan de kant geduwd.
dat heb je met lichtvoetige spelers. Die zijn vaak fysiek wat minder.
Henstra was ook een keer voor zijn man en viel toen, kon het niet goed zien maar was dat niet rood? De scheidsrechter maakte daar niks van

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 15:40:32
denk er maar om Bankzitter straks verliezen we daar :_schater
kan zomaar.. benieuwd naar hoe wij spelen zonder Diemers. Souren is dan aanvoerder maar moet nog maar zien of die speelt.

Eewal

Dit wordt wederom een zeer lastige pot. De drie punten tegen Eindhoven zorgt mogelijk voor een boost, maar ik verwacht geen 1-4.

Vlampiep

Cambuur is niet lekker uit de wingerstop gekomen. Vanaf de wedstrijd tegen jong PSV wordt het wekelijks niet beter.
Gisteravond zijn we echt door het oog van de naald gegaan, want met veel geluk is de wedstrijd gewonnen.
Ik hoop uiteraard dat we de komende wedstrijden ook gaan winnen, maar gelet op het voetbal van gisteravond lijkt mij dit hopen tegen beter weten in. De frequentie van de te spelen wedstrijden en het vormverlies van diverse spelers kan er best nog wel eens voor zorgen dat we de komende tijd met geknepen billen het einde van het seizoen in gaan.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2026, 16:45:17
Cambuur is niet lekker uit de wingerstop gekomen. Vanaf de wedstrijd tegen jong PSV wordt het wekelijks niet beter.
Gisteravond zijn we echt door het oog van de naald gegaan, want met veel geluk is de wedstrijd gewonnen.
Ik hoop uiteraard dat we de komende wedstrijden ook gaan winnen, maar gelet op het voetbal van gisteravond lijkt mij dit hopen tegen beter weten in. De frequentie van de te spelen wedstrijden en het vormverlies van diverse spelers kan er best nog wel eens voor zorgen dat we de komende tijd met geknepen billen het einde van het seizoen in gaan.

Ah nee juh.

Even een 'dip'. Volkomen normaal. Komt echt wel weer.

Drumfather SCC

Wat is trouwens de rede dat, nu Souren weer vaker aan de aftrap verschijnt, dat hij bij het fluitsignaal voor de start van de 1e en 2e helft centraal achterin naast Amofa staat en Baouf opgesteld staat als defensieve middenvelder?

Later schuift het wel weer door maar het viel me op, vandaar!

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op februari 25, 2026, 17:42:03
Wat is trouwens de rede dat, nu Souren weer vaker aan de aftrap verschijnt, dat hij bij het fluitsignaal voor de start van de 1e en 2e helft centraal achterin naast Amofa staat en Baouf opgesteld staat als defensieve middenvelder?

Later schuift het wel weer door maar het viel me op, vandaar!
Huh? Daar ga ik even op letten! Is het als wij aftrappen of altijd?

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2026, 16:45:17
Cambuur is niet lekker uit de wingerstop gekomen. Vanaf de wedstrijd tegen jong PSV wordt het wekelijks niet beter.
Gisteravond zijn we echt door het oog van de naald gegaan, want met veel geluk is de wedstrijd gewonnen.
Ik hoop uiteraard dat we de komende wedstrijden ook gaan winnen, maar gelet op het voetbal van gisteravond lijkt mij dit hopen tegen beter weten in. De frequentie van de te spelen wedstrijden en het vormverlies van diverse spelers kan er best nog wel eens voor zorgen dat we de komende tijd met geknepen billen het einde van het seizoen in gaan.
vind dat ook overdreven, de eerste helft bij jong psv en daarna waren we tot nu alle wedstrijden beter behalve gisteren. Gisteren waren we over 90 minuten ook niet minder