Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Rkc

Gestart door Specuveter, februari 15, 2026, 12:39:34

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
4 (13.3%)
Galvez
0 (0%)
Balk
2 (6.7%)
Souren
2 (6.7%)
Diemers
4 (13.3%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (6.7%)
van der Sande
14 (46.7%)
Henstra
0 (0%)
Kvam
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Binder
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: februari 26, 2026, 12:13:16

De Gast

Citaat van: Derkx R.H. op februari 22, 2026, 11:34:00
Hoe bedoel je dit? Balk: 137 wedstrijd 34 doelpunten 19 assist in 4 seizoenen. 
Zeer speciaal/bijzonder dat jij nu al weet dat Kvam en Apkakou er volgend jaar niet zullen staan...

Aan Balkie hadden we niks in de eredivisie.. jong en onervaren. Dat zie ik ook met deze jongens wel gebeuren. En dit seizoen zullen ze niet veel meer spelen.

Bankzitter

Jonge spelers zijn veel beter opgeleid dan vroeger en zijn in veel opzichten niks minder meer dan spelers van 24/25.

Als ze kwaliteit hebben zoals Baouf of Daan Visser, dan kunnen ze gewoon mee.

mark1989

Citaat van: De Gast op februari 22, 2026, 14:05:40
Aan Balkie hadden we niks in de eredivisie.. jong en onervaren. Dat zie ik ook met deze jongens wel gebeuren. En dit seizoen zullen ze niet veel meer spelen.

Het is veel te vroeg om spelers nu al af te schrijven. Kvam heeft amper gespeeld en Apkaku ook. Het zijn spelers voor de toekomst.
Het beleid van de club is om jonge spelers op te leiden en dan door te verkopen. Daarmee kun je als club op lange termijn groeien. Je moet daarbij wel rekening houden dat je soms jaren slechter draait of een matig begin hebt.
Beleid zoals cambuur voorheen voerde met spelers die ouder waren of met korte contracten is geen beleid en dan blijf je altijd ping pongen tussen ere en kkd.

denistel


denistel

Citaat van: De Gast op februari 22, 2026, 10:57:50
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Balkie altijd moet spelen. Poeh wat een drive.. zelfs achterin redde hij de ploeg nog een keer. Ongekend.
Zo zie je maar dat zo?n gastje die jong binnen wordt gehaald wel een aardige tijd nodig heeft om op stoom te komen.
Snap dan ook niet dat we in de winter jongens als Apkakou en Kvam halen als de eredivisie binnen bereik ligt. Die gaan er volgend seizoen ook nog niet staan.

renne en vliege wel voetballend zeer matig en vrijdag ook amper gevaarlijk toch

Yellow Army

Citaat van: denistel op februari 22, 2026, 18:02:10
renne en vliege wel voetballend zeer matig en vrijdag ook amper gevaarlijk toch

En toch heb ik hem er graag bij
Area 58

denistel