Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

denistel

Citaat van: sunderland op december 13, 2025, 12:03:41
graafschap begon erg goed maar hebben ook hele slechte fases zei h?n aanvoerder en dat zei Dijkhuizen ook. Dat wist ik niet. Dacht dat hun echt goed waren op basis van de wedstrijd tegen ADO die ik heb gezien.

tegen j utrecht na een snelle 0-2 ook alle mazzel gehad hoor

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op december 13, 2025, 10:45:28
Dan nog....
Klopt. Het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat je een overwinning zou moeten kunnen vieren als uitploeg. Blijkbaar kunnen ze bij Willem II de veiligheid niet garanderen. Wie verzint het ook om een uitvak tussen de harde kernen te plaatsen? Al vind ik het aan de andere kant ook wel weer uniek

denistel

Citaat van: Inferno-058 op december 13, 2025, 16:17:36
Klopt. Het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat je een overwinning zou moeten kunnen vieren als uitploeg. Blijkbaar kunnen ze bij Willem II de veiligheid niet garanderen. Wie verzint het ook om een uitvak tussen de harde kernen te plaatsen? Al vind ik het aan de andere kant ook wel weer uniek


heel vreemd idd vandaag bij telstar ook weer een paar dwazen