Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur Classics Topic

Gestart door michello, januari 15, 2026, 13:25:59

Vorige topic - Volgende topic

michello

Zo nu en dan scroll ik eens door het fijne archief van Ruppert op YouTube en kijk ik oude wedstrijden terug. Zeker leuk in de winterstop of om oude wedstrijden terug te zoeken tegen de aankomende tegenstanders..

Mochten forumleden eens een mooie tegenkomen dan kunnen ze gedropt worden in dit topic:


michello

Ik trap af met dit ?vergeten pareltje?


gobo

Prachtig. Mooi om weer eens terug te kijken.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Stiens

Mooie herinneringen.

"Oh Kenneth Goudmijn, maak die actie voor mij" _O_

Stiens

Deze mag ook zeker niet ontbreken in dit topic:


zeewolde

Onze voormalige forumspammer had ook een aparte website hiervoor. Cambuur mediaarchief volgens mij

Bernardo

De Freitas die was ik alweer helemaal vergeten.

Drumfather SCC

#7
Ondanks de nederlaag blijft deze wel speciaal voor mij

Hoewel mijn eerste wedstrijd al in 1994 was (Thuis tegen GAE aan de hand van mijn vader) mocht ik als 11 jarig jochie voor het eerst alleen, met een passe-partout voor de NC, naar het stadion om naar Cambuur te kijken  |:)

In het seizoen daarna had ik mijn eerste SK op Oost
Dat seizoen begon thuis tegen Haarlem met de knokpartij van Goudmijn  :devil



Kuzmanovic-Apeldoorn



Niet leuk, bij winst waren we gepromoveerd, 4-0 er af...

Maar een geweldige dag in Wageningen, voor de wedstrijd naar het cafe van de Harde Kern van Wageningen en met hun meezuipen. Tijdens de wedstrijd stonden we gewoon door elkaar als ik het goed heb. Eerste grote uitwedstrijd (na SVV uit met 500 man met de trein in 1976).

En wat een team  _O_ namen die ik allemaal nog kan opnoemen
Henk, held, bedankt

michello

#9
Toch ook wel een bijzondere wedstrijd, waarin Han Berger en (en staf) een grote fout maakte:


fred

Jezus is dat al bijna 30 jaar terug.
Was hem toch verteld bij elke wissel een biertje te nemen ?  :_schater

Stiens

Nog zo'n klassieker. De winst in de beker op AZ, met op dat moment de grote Louis van Gaal aan het roer. AZ speelde met gele sokken van Cambuur omdat ze hun eigen uit-sokken waren vergeten!



666

Die persconferentie na afloop, in 1 of andere bezemkast, was ook legendarisch.. Van Gaal had werkelijk de smoor in kapte er voortijdig mee  :_schater.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander