Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur ? FC Dordrecht Maandag 10 maart | 20.00 uur

Gestart door Arno A, maart 02, 2025, 10:22:10

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: fred op maart 12, 2025, 08:47:03
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.

Niks eraf man, die palingboeren gewoon oprollen. Gister gezien, was echt geen topwedstrijd. Die lui mochten in hun handen knijpen dat ze niet achter kwamen de eerste helft.

:0= Gas erop  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.

diekhuzen

Citaat van: michello op maart 12, 2025, 08:56:32
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.

Excelsior heeft juist ( op papier) een eenvoudig programma.

Stiens

Citaat van: michello op maart 12, 2025, 08:56:32
Alleen Excelsior heeft een beter doelsaldo, maar die hebben het zwaarste programma van de concurrenten.

:?:?

Excelsior +20, Cambuur +21 

michello

Eindhoven (U)
Jong Utrecht (T)
MVV (U)
Top Oss (T)
Volendam (U)
Emmen (T)
Jong PSV (T)
Jong AZ (U)

De uitwedstrijden zijn best lastige potjes. Thuis winnen ze alles normaal gesproken, maar wat is normaal in de KKD?  :D

michello

#155
Citaat van: Stiens op maart 12, 2025, 09:06:26
:?:?

Excelsior +20, Cambuur +21

Ja zie het, meende dat we er wat onder stonden.  :koffie

De Gast

Citaat van: fred op maart 12, 2025, 08:47:03
we mogen er even aan ruiken en hebben het in eigen hand nu.
tegen volendam waarschijnlijk eraf, de rest kunnen we gewoon winnen.
hoop alleen dat het doelsaldo ons niet gaat opbreken.

Waarom eraf? Die twee bejaarde spitsen moeten we kunnen temmen en we kunnen lekker ballen daar.
Heb dat gevoel absoluut niet.

Bankzitter

Doelsaldo is prima. De spelers geloven er ook in. Als het echt spannend wordt zie ik gasten als Jansen, Nieling, Diemers en Hilterman wel wat extra?s brengen.

Stiens

Citaat van: De Gast op maart 12, 2025, 09:43:31
Waarom eraf? Die twee bejaarde spitsen moeten we kunnen temmen en we kunnen lekker ballen daar.
Heb dat gevoel absoluut niet.

Beetje meer respect voor onze held Muhren graag  8) :proost

Lore

Citaat van: Stiens op maart 12, 2025, 10:40:29
Beetje meer respect voor onze held Muhren graag  8) :proost

Het kan ook zijn dat hij heel veel respect heeft voor bejaarden toch?  :y

janou

Citaat van: sunderland op maart 11, 2025, 16:42:37
totaal niet eens met dit geleuter. Tegen Top Oss kun je ook de bal snel en strak verplaatsen en beleving in het spel gooien. Dat was tenenkrommend en dat is nu compleet omgekeerd. Iedereen speelt de bal met tempo

Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland.  :_schater 

Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.

Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.

Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.


sunderland

Citaat van: janou op maart 14, 2025, 17:29:55
Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland.  :_schater 

Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.

Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.

Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.
ga er maar niet meer van maken. Vraag jou alleen om die wedstrijd tussen minuut 10 en minuut 40 terug te kijken en dan weer op jou eigen verhaal terug te komen?

Vlampiep

Citaat van: janou op maart 14, 2025, 17:29:55
Bedankt voor de tactisch inhoudelijke analyse Sunderland.  :_schater 

Dus de reden dat wij tegen Den Bosch en Dordrecht beter hebben gespeeld is omdat er meer beleving was en de bal sneller werd rondgespeeld? Hou toch op haha.

Er is feitelijk meer ruimte om te voetballen en aanvallen te maken omdat een tegenstander hoger op het veld staat. Daardoor hebben Balk en Pauwels veel meer ruimte in de diepte. Ook in de opbouw kan er veel makkelijker een vrije man gevonden, dat is de hele reden dat McIntosch en Schouten af en toe met de voet op de bal gingen staan, puur om de tegenstander te lokken om uit te stappen zodat er ruimtes ontstaan.

Om tegen een club als Top Oss dikker te winnen moet het baltempo inderdaad omhoog, en moet het ook zuiverder en creatiever aan de bal zijn. Maar dat is niet de reden dat we tegen betere ploegen beter spelen.
Zo te lezen zou jij de plaats van de assistent in kunnen nemen, al is het alleen op grond van je voor ingenomeheid  :_schater