Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw stadion, nieuwe Cambuur Online site?

Gestart door Delfzijl/Cambuur, maart 23, 2024, 00:58:26

Vorige topic - Volgende topic

oost

Ik denk dat de meesten het forum zo prima vinden.
Maar als het voor de beheerders makkelijker is om het te moderniseren waardoor ze minder tijd er aan kwijt zijn altijd doen zou ik zeggen   :thumbsup

Bob Paisley


papier

Deze old school vibe past bij de club. Voor toeters, bellen, discolampen en goede wifi hoef je bij ons niet te zijn.

Viper


YellowBlue

je zou ze even naast elkaar kunnen laten bestaan en pas over als de meerderheid dat wil?

Destroyer

Vindt dit wel wat hebben, was al een hele cultuurschok om van het oude forum naar dit over te stappen. Er zijn al genoeg fossielen in het oude stenen tijdperk blijven hangen  :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Viper op maart 26, 2024, 15:12:04
Hest oek nog een Nokia 6110, zeker?

3310 is beter, kun je nog mee gooien en als bonus snake spelen
** Poolwinner 18/19 - 21/22