Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc

Gestart door De Jager, juli 11, 2013, 21:18:36

Vorige topic - Volgende topic

Synea

Citaat van: Daddy T. op juli 12, 2013, 07:55:58
Wat is er in die garage gesloopt dan? Er is een fakkel afgestoken aan de open zijde van de garage, door de rookontwikkeling ging het brandalarm af en kwamen brandschermen naar beneden en bleef de rook nog meer hangen. Stewards van zowel Excelsior als Cambuur zagen de lol er wel van in en was totaal geen agressie oid.

Dat er supporters op het veld kwamen (pas na fluitsignaal!) heeft puur met de ontlading te maken, na 5 minuten werd gevraagd het veld te verlaten en werd hier gehoor aan gegeven.

Beide hebben geen fuck met voetbalvandalisme te maken!! Denk meer stukje frustratie vanuit Keimpe dat er weer tientallen supporters buiten de uitkaart om een plekje wisten te bemachtigen! l8l

Ik geloof dat er achter in de garage wat ruiten waren gesneuveld... heb het zelf niet gezien maar scheen dat daarom de ME naar binnen kwam..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

SCCornjum

Echt belachelijke maatregel, meer dan de helft kan gewoon met vrij vervoer.
Ik ga er vanuit dat vanuit de supporters clubs  actie ondernomen wordt, om deze maatregel van tafel te vegen.

Welk standpunt heeft de BVO?

Hoe lopen de gesprekken tot nu toe tussen KVC/CC en CIV?

PS Dit is een mooi moment om KVC & CC aan dezelfde tafel te zien.
De eerste is van mij. :proost
Watching Football Is Not A Crime

Ronald

Citaat van: Synea op juli 12, 2013, 13:41:15
Ik geloof dat er achter in de garage wat ruiten waren gesneuveld... heb het zelf niet gezien maar scheen dat daarom de ME naar binnen kwam..

Het enige wat ik weet is dat ik net uit de garage reed en dat er een paar bussen me aankwamen en de brandweer samen met een paar politieauto`s

Daddy T.

Citaat van: Synea op juli 12, 2013, 13:41:15
Ik geloof dat er achter in de garage wat ruiten waren gesneuveld... heb het zelf niet gezien maar scheen dat daarom de ME naar binnen kwam..

De ME, die al aanwezig was rondom de wedstrijd, kwam net als de brandweer op de melding af door het brandalarm, aangezien ze wisten dat er nog honderden supporters rondliepen en dachten dat er ongeregeldheden waren. Al met al maakt men er een groot drama van terwijl er niets anders dan een feestje werd gevierd! :proost
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Synea

Ik kan ook niet zeggen dat ik er iets van heb gemerkt behalve een opper beste stemming!!!! ja het vuurwerk in de garage was misschien niet 1 van de slimste dingen om te doen, maar goed feestvreugde laat je rare dingen doen |:) |:)

Ik vindt het ook overdreven...
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Destroyer

Ik ben benieuwd hoe dit aangepakt wordt. Het ergste zou zijn als bvo en kvc dit zouden slikken. Want je uitwedstrijden baseren op de feest vreugde van 1 wedstrijd slaat als een lul op een drumstel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Rooie Nico

Inmiddels gaat dit topic vanaf het moment dat het startte niet over de kvc. Dat was toch de bedoeling van De Jager?

Dokkumer

Citaat van: Rooie Nico op juli 13, 2013, 19:21:52
Inmiddels gaat dit topic vanaf het moment dat het startte niet over de kvc. Dat was toch de bedoeling van De Jager?
Nieuw hier? Welkom in het meest onoverzichtelijke forum van Nederland en omstreken...

brambo3004

Citaat van: Rooie Nico op juli 13, 2013, 19:21:52
Inmiddels gaat dit topic vanaf het moment dat het startte niet over de kvc. Dat was toch de bedoeling van De Jager?

Dit topic gaat oa wel over dat de KvC zn best moet doen om het vervoer naar uitwedstrijden zo vrij mogelijk te maken

Clint

Jullie weten toch wel van elkaar wie wie is he?

SCC-J

Artikel 13:  Evaluatie
Aan het einde van elk seizoen worden de voorwaarden en regels van het uitreisreglement geƫvalueerd met vertegenwoordigers van uitreiskaarthouders, Kern van Cambuur, stewards en politie. Indien nodig en mogelijk zal SC Cambuur, op voorstel van de Projectgroep Uitreizen SC Cambuur, het uitreisreglement aanpassen cq verbeteren. Het evaluatieverslag wordt voorgelegd aan en besproken in de voetbaldriehoek alvorens aanpassingen c.q. verbeteringen worden toegevoegd.

http://kernvancambuur.nl/wedstrijden/veiligheid-uit-en-thuis/uitkaart

0517

Komt er nog wat output van de laatste overleggen (?) net de BVO? Laatste notulen van overleg KVC - BVO dateert van augustus.