Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles-Cambuur.

Gestart door Specuveter, december 20, 2021, 10:50:44

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

28 punten en 8e,  |:)ongelooflijk knap. Wat een aanwinst die Uldrikis, wat een teamspeler die man. Zeer nuttig puntje vanavond, ook voor het moraal. Na de winterstop Sparta thuis,  als we die pakken dan ben je bijna al safe. Denk dat we aan 40 punten genoeg hebben. Iedereen zit er helemaal doorheen, was wel te zien de laatste 20 minuten. Op karakter het punt binnengehaald. Klasse.  |:)

Vlampiep

Het was duidelijk dat de mannen toe zijn aan een rust periode.
Dat we een punt pakken in Almelo is winst, want Heracles was de betere ploeg.
De trainerstaf heeft het prima gedaan, dat sommige spelers niet hun niveau haalden ligt waarschijnlijk ook aan achterliggende periode waarin alles is gegeven is een compliment aan de staf.
Ongekend hoe we de winterstop ingaan en nu maar hopen dat geen spelers worden weggekocht, of deel moeten nemen aan de Afrika cup.
Wat mij betreft is alles even bijzaak en is Henk zijn gezondheid en hopelijk succesvol herstel hoofdzaak.



denistel

koesteren dat punt we staan er mooi voor nu 3 weken weer de boel opladen
1e 3 thuis na de winter sparta zwolle en sittard met uit wel zware partijen
dus die 3 moet je zien te winnen.

zien wat we op trainers gebied kunnen doen en afwachten of er belangstelling
voor speler komt maar dan wel voor een zeer goeie prijs verkopen zodat de
club financieel weer wat aansterkt en je ook nog 1 a 2 goeie spelers terug zou
kunnen halen.
belangrijkste natuurlijk is dat henk er weer boven op komt

wens een ieder fijne feestdagen en een super goed gezond en sportief 2022 toe

De Gast

Dit keer geen gekke wissels en op karakter het punt binnen gehaald. Diep respect want het was kantje boord. Gezien het aantal punten van Heracles thuis gewoon weer een goede prestatie. Had het niet verwacht na zo'n desastreuze week.

En nu voortaan maar van voetbal een zomersport maken en van maart tot november spelen. Kunnen 's winters de ziekenhuizen rustig 'volstromen' zonder dat het ons de kop dreigt te gaan kosten.

sunderland

Citaat van: De Gast op december 23, 2021, 15:12:27
Dit keer geen gekke wissels en op karakter het punt binnen gehaald. Diep respect want het was kantje boord. Gezien het aantal punten van Heracles thuis gewoon weer een goede prestatie. Had het niet verwacht na zo'n desastreuze week.

En nu voortaan maar van voetbal een zomersport maken en van maart tot november spelen. Kunnen 's winters de ziekenhuizen rustig 'volstromen' zonder dat het ons de kop dreigt te gaan kosten.
je kunt niet wisselen ook zien als gekke wissels. Pupil laten staan was een grote fout vind ik

Collingwood

Vond het heel bijzonder dat Maulun zo lang mocht blijven staan, wat speelde die jongen slecht zeg, leverde bijna alles knullig in. Maar of we daardoor punten hebben verspeeld denk ik nou ook weer niet.
Kalmte alleen kan u redden.

EdsjeSCC

Citaat van: Collingwood op december 23, 2021, 17:01:14
Vond het heel bijzonder dat Maulun zo lang mocht blijven staan, wat speelde die jongen slecht zeg, leverde bijna alles knullig in. Maar of we daardoor punten hebben verspeeld denk ik nou ook weer niet.

Nouja daarom riep ik in de 60e.minuut al om een wissel, want verdedigend heb je er ook niet zoveel aan. Dus je had compleet niks aan hem

michello

Citaat van: sunderland op december 23, 2021, 16:57:05
je kunt niet wisselen ook zien als gekke wissels. Pupil laten staan was een grote fout vind ik

Helemaal mee eens. Onbegrijpelijk. Ik zag ook Gullit weer warm lopen in de tweede helft, ik vreesde alweer het ergste maar gelukkig was het slechts om warm te blijven 8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als je ziet hoe het team er gisteren totaal doorheen zat, is het achteraf misschien toch niet vreemd dat ze de beker hebben laten lopen.
Henk, held, bedankt

sunderland

Speelde ons aanvoerder nu wel de hele wedstrijd dan vind ik dat ook opvallend omdat juist hij die lange wel goed bespeelde en werd gewisseld

SCC

Vanmiddag ruim verloren.
Is een Gullit nog steeds niet volop in training?
En waar is Johndly?

Mambimbi terug? Want ook die er niet bij.
En waarom Minnema niet op de goal, aangezien Virginia toch terug gaat, zou ik zeggen eigen spelers eerst.
Veel vraagtekens wat mij betreft

Vlampiep

Citaat van: SCC op maart 22, 2023, 21:19:35
Vanmiddag ruim verloren.
Is een Gullit nog steeds niet volop in training?
En waar is Johndly?

Mambimbi terug? Want ook die er niet bij.
En waarom Minnema niet op de goal, aangezien Virginia toch terug gaat, zou ik zeggen eigen spelers eerst.
Veel vraagtekens wat mij betreft
Veel van deze vragen is mij ook onbekend, maar Gullit lijkt pass? voor zo ver ik weet. Het fijne hierin weet ik niet exact maar schijnt te maken te hebben met verschil in inzicht van zijn revalidatie traject.