Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Treffers-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, december 20, 2022, 19:52:15

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: J.v.G. op januari 13, 2023, 11:32:20
Daar weet jij niks van simpele..

Jij al helemaal niet is wel gebleken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op januari 13, 2023, 11:49:19
Bommetjes zonder inhoud droppen en als hij er op wordt aangesproken de keutel terugtrekken  :fant
Jij doet niets anders...

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op januari 13, 2023, 11:51:34
Jij al helemaal niet is wel gebleken.
Ook jij weet daar niets van, met een paar deel ik de echte geruchten en voor de rest tsjaaa......

J.v.G.

Maar wat een extra accountje van iemand  hier te weeg kan brengen :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op januari 13, 2023, 09:35:07
Als mensen een seizoenskaart aanschaffen, waar mensen voor moeten sparen dan willen ze dat er gespeeld gaat worden met passie en het liefste goed voetbal.
Als het tegen zit, en het lijkt alsof spelers er met de pet naar gooien en het hun blijkbaar niks interesseert zie lachend gezicht Jacobs dan komt er kritiek wat logisch is.
En deze kritiek is ook op basis van het aankoopbeleid. Een worst voor houden: Cambuur 2.0, voor het gevoel jaren bezig zijn met een linksbuiten, en nu weer operatie handhaving, over 2 weken pas duidelijkheid over foeke, terwijl dit allemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Ik noem dit een grote poppenkast. De boel moet eens flink opgeschud worden. Maar blijkbaar is dit dan weer negatief. 19 wedstrijden is nog ontzettend veel, maar op deze manier word dit een enorme lijdensweg. De transfermarkt is nu open, dus ze zullen actie moeten ondernemen, en we heel rap!
top Trainert mooi verwoord zo zit het en niet anders. :thumbsup

poelie-lwd

Citaat van: J.v.G. op januari 13, 2023, 11:56:10
Ook jij weet daar niets van, met een paar deel ik de echte geruchten en voor de rest tsjaaa......

Wat zou het mooi zijn als die forummers dit dan ook even willen bevestigen dat je niet altijd uit je  nek lult en wel degelijk goed geinformeerd bent. Als ze dat voor jou willen doen neem ik je in het vervolg serieus en ben jij van het gezeik af.

Ik wacht  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op januari 13, 2023, 12:32:03
Wat zou het mooi zijn als die forummers dit dan ook even willen bevestigen dat je niet altijd uit je  nek lult en wel degelijk goed geinformeerd bent. Als ze dat voor jou willen doen neem ik je in het vervolg serieus en ben jij van het gezeik af.

Ik wacht  :proost
Ik neem me zelf niet eens serieus zou jij ook moeten doen(jezelf niet zo serieus nemen)

poelie-lwd

Citaat van: J.v.G. op januari 13, 2023, 13:07:29
Ik neem me zelf niet eens serieus zou jij ook moeten doen(jezelf niet zo serieus nemen)

Zoals verwacht. Alles wat jij hier post is louter gebaseerd op aannames, hersenspinsels en een enorme fantasie.

En dan anderen de maat durven nemen  :_schater

Iedereen heeft recht op mijn mening.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op januari 13, 2023, 15:17:56
Zoals verwacht. Alles wat jij hier post is louter gebaseerd op aannames, hersenspinsels en een enorme fantasie.

En dan anderen de maat durven nemen  :_schater
Over hersenspinsels gesproken :_schater En dat komt van iemand die verklaar dat iedereen recht heeft op zijn mening.. #blokkeermeneeriseenslappezak  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Dokkumer

Dames, vecht dit lekker even op Twitter uit. Ik wil graag mijn rechtmatige positie als absolute #1 oproerkraaier weer terug
De echte, dat lees je :devil

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2023, 16:16:45
Dames, vecht dit lekker even op Twitter uit. Ik wil graag mijn rechtmatige positie als absolute #1 oproerkraaier weer terug

Bekend gezicht  :_schater

Waar is dien twatter account? Of heb ik je over het hoofd gezien?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Teun Seun

Volgens mij is J.v.G. de grootste zuiger hier qua berichten en zorgt ie alleen maar voor irritatie bij mensen.. Hoeveel spelers heb je al niet gehoord die zouden komen via die nepbronnen van je... je kon wel schizofreen zijn met je denkbeeldige waarheden en bronnen

Veel plezier op je zolderkamer

J.v.G.

Citaat van: Teun Seun op januari 13, 2023, 16:24:57
Volgens mij is J.v.G. de grootste zuiger hier qua berichten en zorgt ie alleen maar voor irritatie bij mensen.. Hoeveel spelers heb je al niet gehoord die zouden komen via die nepbronnen van je... je kon wel schizofreen zijn met je denkbeeldige waarheden en bronnen

Veel plezier op je zolderkamer
Je zou er Loenatsjik van worden...

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 13, 2023, 16:21:01
Bekend gezicht  :_schater

Waar is dien twatter account? Of heb ik je over het hoofd gezien?
Opgedoekt.
De echte, dat lees je :devil