Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Milan de Koe

Gestart door Stiens, juli 14, 2023, 11:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Post

Gelukkig hebben we kunstgras, anders was ie gaan grazen..

Tanjajeah

Citaat van: PePe op oktober 15, 2023, 22:37:27
Milan moest zich meer aanbieden, deed niet echt mee.


Precies dit. Heb extra op hem gelet, hij speelde heel apatisch. Alsof het spel totaal aan hem voorbij ging, alsof hij toeschouwer was. Kwam niet in de bal, eiste die ook nooit op. Kwam hij aan de bal dan was het toeval of dat het echt niet anders kon. Het moet de druk zijn geweest of plankenkoorts, want hij zal kunnen voetballen.

Wat een verschil met Schaapman in de 2e helft, ook een (basis) debutant. Bood zich ons constant aan, liep diep, strooide met passes. Dat was 1 brok zelfvertrouwen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Post op oktober 16, 2023, 13:00:05
Gelukkig hebben we kunstgras, anders was ie gaan grazen..
:_schater