Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Hadden we met Slot in de staf niet ??n van de fitste selecties van de competitie of verzin ik dat maar? Staat me iets van bij iig.

Edit: zou ook nog wel eens op het conto van Sipke kunnen staan trouwens; mijn geheugen laat me wat in de steek. :P

RG

Maar een slotje op dit topic. Milan Smit kan nu besproken worden in topic oudspelers

ChantiSCC

Citaat van: el haj op september 01, 2024, 20:03:18
Hadden we met Slot in de staf niet ??n van de fitste selecties van de competitie of verzin ik dat maar? Staat me iets van bij iig.

Edit: zou ook nog wel eens op het conto van Sipke kunnen staan trouwens; mijn geheugen laat me wat in de steek. :P

Er heerst hier gewoon geen topsportmentaliteit...

wiekie1969


Bankzitter

Tja, drie keer verliezen en er deugt helemaal niets meer van... taktische onbenullen, geen mentale weerbaarheid.
Scouting waardeloos, het ligt aan het bestuur, het ligt aan de assistenten
Alles is al gepasseerd en nu ligt het aan de fitheid.

Kan het ook gewoon niet zijn dat GAE ivm Europees voetbal een stuk eerder met trainen moest beginnen... .

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2024, 20:56:26
Tja, drie keer verliezen en er deugt helemaal niets meer van... taktische onbenullen, geen mentale weerbaarheid.
Scouting waardeloos, het ligt aan het bestuur, het ligt aan de assistenten
Alles is al gepasseerd en nu ligt het aan de fitheid.

Kan het ook gewoon niet zijn dat GAE ivm Europees voetbal een stuk eerder met trainen moest beginnen... .

We hebben 17 vd 21 wedstrijden in 2024 niet gewonnen beste man. Dat moet toch een oorzaak hebben of niet. Het is Cambuur onwaardig.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2024, 21:05:04
We hebben 17 vd 21 wedstrijden in 2024 niet gewonnen beste man. Dat moet toch een oorzaak hebben of niet. Het is Cambuur onwaardig.

Ik denk dat roze brillen nog steeds in de aanbieding zijn. Maar laat het in het midden. Ben benieuwd naar de versterkingen en onze twee thuis wedstrijden. Die gaan heel belangrijk worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22