Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Utrecht - SC Cambuur

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 06, 2022, 23:47:46

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Chipke op augustus 14, 2022, 18:29:29
Ben blij dat de stemming hier ook positief omgeslagen is. Laten we dat zo houden. Een goeie pot op de mat gelegd tegen een subtopper met 2,5 keer de begroting van ons SCC, terwijl we nog niet compleet zijn. En Excelsior-thuis ontzettend veel pech gehad. Inmiddels hebben we ook een ietwat beter beeld van de concurrentie en daar hoeven we ons ook niet voor te verschuilen.. Vanmiddag even in Volendam geweest. Die ploeg heeft de zaakjes in verdedigend opzicht nog lang niet op de rit. Zorgwekkend. Dan hebben wij het toch een stuk beter voor elkaar met Tol en Bergsma. Gister even een onwennig begin van Bergsma, maar na de drinkpauze op geen fout meer kunnen betrappen. Ook Emmen en RKC hebben mij gisteren niet kunnen overtuigen. Over Groningen nog niet gesproken. Wil niet zeggen dat die gaan degraderen, maar daar hoeven wij niet voor onder te doen. En dan heb je nog Go Ahead  en een Excelsior wat tegen Vitesse weer niet had te klagen over geluk. Plus een Fortuna wat natuurlijk twee sterke tegenstanders heeft gehad, maar die moeten het ook nog maar even doen..

Mooi stukje maar hoeveel wedstrijden hebben we na de winterstop gewonnen plus deze 2 erbij???? Denk dat we momenteel niet naar een andere club moeten kijken maar heel erg naar onszelf. We hadden namelijk nu 6 uit 2 moeten hebben. En dat heeft volgens mij gewoon met een gebrek aan kwaliteit te maken. Komend weekend weer een heel belangrijke pot in Sittard, die hebben de eerste 2 verloren. Bij die lui zit de druk er nu al op. Er zit een stijgende lijn in bij Cambuur, maar het wordt een keer tijd om de vele kansen eens te benutten. Kom aan.

Jandehulk

Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2022, 04:50:17
Mooi stukje maar hoeveel wedstrijden hebben we na de winterstop gewonnen plus deze 2 erbij???? Denk dat we momenteel niet naar een andere club moeten kijken maar heel erg naar onszelf. We hadden namelijk nu 6 uit 2 moeten hebben. En dat heeft volgens mij gewoon met een gebrek aan kwaliteit te maken. Komend weekend weer een heel belangrijke pot in Sittard, die hebben de eerste 2 verloren. Bij die lui zit de druk er nu al op. Er zit een stijgende lijn in bij Cambuur, maar het wordt een keer tijd om de vele kansen eens te benutten. Kom aan.
:y...klopt wel

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2022, 04:50:17
Mooi stukje maar hoeveel wedstrijden hebben we na de winterstop gewonnen plus deze 2 erbij???? Denk dat we momenteel niet naar een andere club moeten kijken maar heel erg naar onszelf. We hadden namelijk nu 6 uit 2 moeten hebben. En dat heeft volgens mij gewoon met een gebrek aan kwaliteit te maken. Komend weekend weer een heel belangrijke pot in Sittard, die hebben de eerste 2 verloren. Bij die lui zit de druk er nu al op. Er zit een stijgende lijn in bij Cambuur, maar het wordt een keer tijd om de vele kansen eens te benutten. Kom aan.
helemaal mee eens. We kunnen als Cambuur niet zo snel de selectie op pijl hebben dat weet ik. Maar nu er geen goede buitenspeler is kost je dat al 5 punten.