Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jort van der Sande

Gestart door Destroyer, juli 30, 2025, 22:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Sorry foutje, verkeerde topic, en ik kan hem niet verwijderen

Kuzman is geniaal (en ik wil graag extra punten in de Pool)
3 (75%)
Kuzman is dom
0 (0%)
Kuzman is best wel intelligent, maar maakt soms wel foutjes
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:43:03

Galdiano

Klein zakje poen erbij vanuit Bali en iedereen is tevreden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Hij mag gratis weg, Cambuur werkt mee met hem...

Inferno-058

Die gaat mooi cashen, terecht ook

Drumfather SCC

Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou :P
En dan met Binder de ED in zeker :_schater

Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!

justremco

Citaat van: Drumfather SCC op juni 18, 2026, 18:20:39
Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou :P
En dan met Binder de ED in zeker :_schater

Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!

Binder gaat wel weg, denk dat ze die gewoon uiteindelijk ontbinden. Naast Marsman en van de Sande zullen er nog wel een paar vertrekken

Derkx R.H.

Zat net wat te kijken op internet, maar het LC maakt hier geen melding van... Ook niets over Balk of wat dan ook.

Specuveter

Vi en omrop fryslan wel....

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 09:30:39
Vi en omrop fryslan wel....
Waar blijft het LC dan? Die hebben toch altijd de juiste info... :_schater

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:18:45
Zat net wat te kijken op internet, maar het LC maakt hier geen melding van... Ook niets over Balk of wat dan ook.

Sinds Gerard Bos weg is, is het niet veel meer bij de LC.

Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op juni 19, 2026, 09:47:23
Sinds Gerard Bos weg is, is het niet veel meer bij de LC.
Ja klopt, hij kon kritisch zijn en zat bovenop het Cambuur nieuws.