Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Willem2

Gestart door Specuveter, mei 07, 2022, 18:58:08

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: sk13 op mei 12, 2022, 19:22:24
Als het slecht is is het slecht. Van te voren is gezegd we spelen om het publiek te vermaken. Voor onze fantastisch supporters. Die er altijd zijn. En dan krijg je zo'n wedstrijd voorgeschoteld. Tikkie breed tikkie terug. 11 man achter de bal. En dat thuis nog wel!!! Zeg dan niks voor de wedstrijd.

Helemaal eens.

sunderland

Citaat van: Naastismis op mei 12, 2022, 20:07:31
En dan de laatste corner terug spelen, thuis tegen Willem 2 terwijl je 1-1 staat. Schaamteloos!!!
ik denk dat ze Dkv laatste minuut nog niet waren vergeten en toen kregen ze veel kritiek omdat ze dat niet deden. Nu deden ze het zo om in balbezit te blijven. Ik had exact hetzelfde gedaan omdat we met een punt safe waren. Schijt wat een ander vind .

Eewal

Kuzmanovic opgelucht? Hij zag ons echt degraderen  8)

moodygrunn

Citaat van: Eewal op mei 13, 2022, 12:06:31
Kuzmanovic opgelucht? Hij zag ons echt degraderen  8)
Niet alleen hij hoor
In Henk en Sandor we trust

Eewal

Citaat van: moodygrunn op mei 13, 2022, 12:07:29
Niet alleen hij hoor
dat geldt voor mij ook hoor, maar ik 'ken hem' hier als uber positivo, en dat was even weg.

Zuid1991

Citaat van: NRG op mei 12, 2022, 21:26:17

Kallon was in elk geval de speler waar verreweg de meeste dreiging van uit ging.
Omdat hij snel is?
Dan kan er ook wel een hardloper van Lionitas voor dreiging zorgen?
Kom op zeg..... Dreiging kwam van Uldrikis, die zorgt continu voor balbezit voorin en de aansluiting. Doet altijd iets goeds met de bal. Dat is in mijn ogen dreiging.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op mei 13, 2022, 12:06:31
Kuzmanovic opgelucht? Hij zag ons echt degraderen  8)

Meer dan opgelucht. zelfs blij. Als ik die wedstrijden in de nacompetitie zie, krijg ik al haast angstaanvallen. Maar ik heb woensdag er alles aangedaan om een goed resultaat te bereiken. Voor de wedstrijd even uit eten aan de... Eewal, dan kan niets meer fout gaan natuurlijk  :proost :proost

Dit is echt een absurde competitie waarbij er 9 teams binnen 6 punten staan (en dat kunnen er aan het eind van de competitie zelfs minder punten verschil zijn). De bovenste van die groep gaat voor Europa spelen en de laagste speelt nacompetitie voor behoud. Aan Heracles kun je echt zien dat al die clubs wel degelijk gevaar liepen. Ik wilde die corner ook op het hoofd van Boere zien, maar kan me de gedachtes bij de spelers ook voorstellen.

Morgen opgelucht naar grunn, wordt een makkie want wij hebben drie punten meer gehaald dan zij uit de laatste 6 potjes :_schater
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 14, 2022, 13:57:39
Meer dan opgelucht. zelfs blij. Als ik die wedstrijden in de nacompetitie zie, krijg ik al haast angstaanvallen. Maar ik heb woensdag er alles aangedaan om een goed resultaat te bereiken. Voor de wedstrijd even uit eten aan de... Eewal, dan kan niets meer fout gaan natuurlijk  :proost :proost

Dit is echt een absurde competitie waarbij er 9 teams binnen 6 punten staan (en dat kunnen er aan het eind van de competitie zelfs minder punten verschil zijn). De bovenste van die groep gaat voor Europa spelen en de laagste speelt nacompetitie voor behoud. Aan Heracles kun je echt zien dat al die clubs wel degelijk gevaar liepen. Ik wilde die corner ook op het hoofd van Boere zien, maar kan me de gedachtes bij de spelers ook voorstellen.

Morgen opgelucht naar grunn, wordt een makkie want wij hebben drie punten meer gehaald dan zij uit de laatste 6 potjes :_schater
bij de walrus denk ik? Mooie straat! Komend seizoen maar eens een biertje doen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op mei 14, 2022, 13:59:43
bij de walrus denk ik? Mooie straat! Komend seizoen maar eens een biertje doen!
Nee bij die filosoof, Spinoza of Descates, ik weet het verschil niet. Doen we
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 14, 2022, 14:05:05
Nee bij die filosoof, Spinoza of Descates, ik weet het verschil niet. Doen we
ah leuk! Veel plezier in Groningen morgen, ik ga lekker rustig achterover naar het schakelkanaal kijken. Heerlijk gevoel dat we veilig zijn!