Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool: Excelsior - Cambuur

Gestart door Ronnie tng, april 29, 2013, 11:54:59

Vorige topic - Volgende topic

de 12e man


de 12e man

#16
0-4 (0-2)
2xHemmen
2xBarto

2x :gelekaart

1x  _O_

Bernardo

2-5 (1-2)

Hemmen
Hemmen
Barto
Schokker
Hemmen

6 :gelekaart

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Rust 1-1.
Eindstand 1-2.

2 x Barto.

3 x geel.

dennisw8

0-3
0-1 (bij rust)


2x Barto
1x Rose

1x geel

Baresi

1-4    (rust 0-2)

bakker
barto
adje
rose
:scc

papagaaiensoep

1-5, bij rust 1-2

2x Bakker (o.a. 1 pingel, krijk der ok punten voor?)
1x Barto
1x Adrianus T.
1x Rose (omdat mien broer zworen het dat Rose het hele seizoen niet su score)

2x  :gelekaart

John Hiatt

0-1 rust
1-3 einde

Barto
Barto
Hemmen

3 x  :gelekaart

speculeter

Rust 0-0
Einde 1-2
Barto,Hemmen.
Een gele kaart.

RotterdamLeeuwarden

Nu maar de pool invullen ipv een uur voor de wedstrijd. Straks wordt het vergeten door alle spanning  ;)

De voorspelling van RotterdamisvanLeeuwarden  :thumbsup

Ruststand: 1-0,
Eindstand: 1-3.

Doelpuntenmakers Cambuur:

Barto 3x

4x  :gelekaart

Toeschouwers: 2.100 (waarvan 1000 Cambuuraanhangers)

Iedereen een machtig mooie avond toegewenst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

 :0= DEZE POOL MAG OOK DICHT HOOR  |:) |:)
Tis allang 3 mei geweest  :schaal
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)