Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oproep Henk de Jong

Gestart door Dokkumer, april 12, 2013, 14:55:08

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Henk, Jan en Sandor zijn net als de hele selectie ontzettend blij met de massale steun die wij als supporters zaterdag voor de wedstrijd tegen de Graafschap willen geven.
Henk heeft echter 1 verzoek aan een ieder die ons team een hart onder de riem wil steken.. Hij wil graag van 10:15 tot 11:00 nog even volop met de spelers bezig. Daarna is een ieder bereid om een goed gesprek en een dolletje aan te gaan met ons als supporters.

Beelden:

Training + Henk de Jong


Interview:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-mist-rose-en-hemmen