Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

hooligans

Gestart door maxnl, december 02, 2014, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

maxnl

Hey allemaal,
Wij zijn 2 scholieren uit Nederland en we doen een voor ons profielwerkstuk onderzoek naar voetbalgeweld in Nederland. Zouden jullie onze korte enquete in willen vullen? Duurt maar een minuutje! Dit is de link: https://nl.surveymonkey.com/s/YZF8F67. Het zou ons heel erg helpen! Alvast bedankt!

sccweestwel


John Hiatt


Daddy T.

Citaat van: maxnl op december 02, 2014, 20:14:37
Hey allemaal,
Wij zijn 2 scholieren uit Nederland en we doen een voor ons profielwerkstuk onderzoek naar voetbalgeweld in Nederland. Zouden jullie onze korte enquete in willen vullen? Duurt maar een minuutje! Dit is de link: https://nl.surveymonkey.com/s/YZF8F67. Het zou ons heel erg helpen! Alvast bedankt!

Ingevuld, erg weinig vragen voor een onderzoek over voetbalgeweld.

Zolang je de oude strings van je vriendin via dit forum te koop kunt aanbieden  :zucht , hoeft op dit topic geen slotje.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Scc01

Citaat van: Daddy T. op december 02, 2014, 20:48:10

Zolang je de oude strings van je vriendin via dit forum te koop kunt aanbieden  :zucht , hoeft op dit topic geen slotje.

:_schater

maxnl

Citaat van: Daddy T. op december 02, 2014, 20:48:10
Ingevuld, erg weinig vragen voor een onderzoek over voetbalgeweld.

Zolang je de oude strings van je vriendin via dit forum te koop kunt aanbieden  :zucht , hoeft op dit topic geen slotje.

hahaha, we moesten een kort onderzoek doen, de rest van onze onderzoeksvragen zijn voor t grootste deel al beantwoord. Daarnaast, voor n goeie prijs heb ik nog wel wat liggen  ;) maar hoe kan ik dat slotje er af halen dan? weet niet hoe dat werkt..

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Clint

Ingevuld.

Ik had toch wat meer bij de vragen verwacht om zelf ook wat te kunnen in/aanvullen.
Zo mis ik bv een vraagstelling/mening over de voetbalwet mbt het hooliganisme.

Maar goed, het is jullie onderzoek.

Lore

Zou hij wel weten waten DKV is? Anders denk ik dat hij gaat denken dat Cambuur rivaliteit met een amateurclub heeft!

IsmailvanEssen

Heb het voor je ingevuld omdat ik me verveelde op werk.. Beetje domme vragen maarja.. Hoop dat je een goed cijfer krijgt..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Goudvinger

Ingevuld. Bij vraag 3 mis ik de optie: sommige mensen zijn nog te dom om te poepen.

EdsjeSCC

Wat een slechte enquete. Bij volgens mij vraag 8 had ik graag een anders, namelijk... in willen vullen maar die optie was er niet.

Desalniettemin succes er mee

DeGroteLeeuwarder

Tegenwoordig wordt je al snel als hooligan bestempeld. Veel mensen beschouwen je al als een hooligans als je de uitsupporters uitlokt of met spreekkoren mee doet. Ik vind dat de politie het vuurtje ook wat opstookt waardoor er agressie ontstaat. Als je alleen al bij de Poiesz op het fietspad staat na een thuiswedstrijd krijg je 9 van de 10 een grote bek van een agent.
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Lore

Citaat van: Goudvinger op december 03, 2014, 10:59:59
Ingevuld. Bij vraag 3 mis ik de optie: sommige mensen zijn nog te dom om te poepen.

:_schater :_schater

Taurus Jr

#14
Enquête had wel iets uitgebreider gemogen, het is wel heel eenvoudig zo... Plus jullie zouden ook wel wat meer over jullie zelf mogen vertellen, zoals de opleiding/niveau, exacte doel van deze enquête en ga zo maar door. (Een beetje toelichting zeg maar)
Tevens had vraag 10 ook wel meer opties gemogen of bijvoorbeeld een optie die je zelf kan invullen. Bepaalde media verdraaid met een hoop nieuws en niet alleen met "hooligans" de waarheid of het exacte verhaal.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik