Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - MVV Maastricht (07-02-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 28, 2020, 13:00:09

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op februari 11, 2020, 08:37:40
Het zal wel door mijn buurman komen dat ik klaar ben met die "realistische" kijk op de zaken. Ik vraag me echt altijd serieus af waarom die jaar in jaar uit een seizoenskaart haalt. Verder is het al eerder gezegd, wij staan bovenaan, dus om bij de Graafschap over het geluk van een kampioen te spreken....
Dus jij kan alleen respect en vriendschap hebben met mensen die het met je eens zijn. Het gaat jou niets aan waarom een Cambuur supporter een seizoenkaart haalt, niemand interesseert wat jij er van denkt,de wereld draait niet om jou. En ten eerste gaat het jou geen moer aan waarom iemand een seizoenkaart koopt. En ten tweede geeft niemand ene moer om wat jij denkt.  Wat nou als we straks niet meer bovenaan staan, ga je dan anders praten ofzo? Ga je dan in één keer wel "realistisch" denken? Ik zou als ik jou was altijd realistisch denken ipv een meeloper te zijn.

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op februari 13, 2020, 05:17:07
Dus jij kan alleen respect en vriendschap hebben met mensen die het met je eens zijn. Het gaat jou niets aan waarom een Cambuur supporter een seizoenkaart haalt, niemand interesseert wat jij er van denkt,de wereld draait niet om jou. En ten eerste gaat het jou geen moer aan waarom iemand een seizoenkaart koopt. En ten tweede geeft niemand ene moer om wat jij denkt.  Wat nou als we straks niet meer bovenaan staan, ga je dan anders praten ofzo? Ga je dan in één keer wel "realistisch" denken? Ik zou als ik jou was altijd realistisch denken ipv een meeloper te zijn.

Ook goedemorgen, lucht het wat op? Ik ga er nog altijd vanuit dat men voor de lol naar Cambuur gaat. Na twee keer drie kwartier verbale diarree over je heen te krijgen ben je dat na een seizoen of 5 wel klaar mee. Ik zet realistisch niet voor niks tussen aanhalingstekens. En blijkbaar kan het iig jou iets schelen hoe ik over iets denk gezien jou geprikkelde reactie op deze vroege ochtend.

speculeter

Citaat van: D.H.Skolten op februari 13, 2020, 05:17:07
Dus jij kan alleen respect en vriendschap hebben met mensen die het met je eens zijn. Het gaat jou niets aan waarom een Cambuur supporter een seizoenkaart haalt, niemand interesseert wat jij er van denkt,de wereld draait niet om jou. En ten eerste gaat het jou geen moer aan waarom iemand een seizoenkaart koopt. En ten tweede geeft niemand ene moer om wat jij denkt.  Wat nou als we straks niet meer bovenaan staan, ga je dan anders praten ofzo? Ga je dan in één keer wel "realistisch" denken? Ik zou als ik jou was altijd realistisch denken ipv een meeloper te zijn.
Vanochtend ongesteld geworden of zo? :zucht




Bernardo

Maulun geblesseerd van training, kan morgen niet mee doen. Doke staat in de basis, Kallon weer bij de selectie. Jacobs nog niet helaas


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op februari 13, 2020, 12:13:13
Maulun geblesseerd van training, kan morgen niet mee doen. Doke staat in de basis, Kallon weer bij de selectie. Jacobs nog niet helaas

Waarom Doke, ie er iets met Ewijk?
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt