Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur -Jong AZ (29-11-2019)

Gestart door Chielvak19, november 23, 2019, 08:15:38

Vorige topic - Volgende topic

denistel

voor de sfeer tegen beloften teams hoest er niet heen te gaan.doe mij
maar de partijen tegen eagles nec straks f noord enz als het uitvak oek
lekker vol is en er een mooie spanning heerst in stadion

wiekie1969

15 vd 17 wedstrijden niet verloren tot nu toe. 41 voor.  Dat is ontzettend knap. Daar moet je heel erg van genieten lijkt mij. En dat maken we ook nooit meer mee. Maar aan de reacties van sommigen te zien maken die zich meer druk om het aantal toeschouwers en/ of de sfeer.  Geniet vh moment heren. Het kan misschien zomaar omslaan na de winterstop. Proost.  :thumbsup

speculeter

Citaat van: wiekie1969 op december 01, 2019, 15:23:14
15 vd 17 wedstrijden niet verloren tot nu toe. 41 voor.  Dat is ontzettend knap. Daar moet je heel erg van genieten lijkt mij. En dat maken we ook nooit meer mee. Maar aan de reacties van sommigen te zien maken die zich meer druk om het aantal toeschouwers en/ of de sfeer.  Geniet vh moment heren. Het kan misschien zomaar omslaan na de winterstop. Proost.  :thumbsup
Vaak commentaar op je gehad
Geen idee wat er met je is gebeurd maar dit slaat de spijker op zijn kop.  |:)

Inferno-058

#123
Citaat van: Vlampiep op november 30, 2019, 20:06:25
Miskien toch maar us langs bij een hoorspecialist.
Ik ken zaterdag's amper lulle vanwege een skrale strot. Dus as dur us eefkes niet songen wud fien ik dat wel nofluk. Mar dou magst wat mij betreft rustig 90 minuten dien strot helemaal naar de sodemieter skreeuwe en singe. Doean dien best |:) |:)
Er wordt gezongen en het is soms wel massaal, maar het is verre van een hel wat we in Leeuwarden gewend zijn. Dit team, en deze technische staf verdient gewoon de volle steun. Helaas is de sfeer bergafwaarts gegaan sinds het sportief beter ging. Weet nog wel toen we tegen Go Ahead Eagles speelden. Wat een sfeer toen ten opzichte van nu.

Bij uitwedstrijden is de sfeer nog wel goed overigens.

Zuid1991

#124
Citaat van: Inferno-058 op december 01, 2019, 20:06:53
Er wordt gezongen en het is soms wel massaal, maar het is verre van een hel wat we in Leeuwarden gewend zijn. Dit team, en deze technische staf verdient gewoon de volle steun. Helaas is de sfeer bergafwaarts gegaan sinds het sportief beter ging. Weet nog wel toen we tegen Go Ahead Eagles speelden. Wat een sfeer toen ten opzichte van nu.

Bij uitwedstrijden is de sfeer nog wel goed overigens.
De sfeer is zolang het forum bestaat al een discussie  ;)
Denk dat andere keuken kampioen clubs strontjaloers zijn op onze sfeer.
Het mooie aan onze 'sfeercultuur' is: als we achter/gelijk staan geven we nog meer gas. Het is geen 'gemaakte sfeer' zoals bij vele andere clubs.
Wees blij dat je voor Cambuur bent. Het kan altijd beter, eens.
Laten we er met zn allen voor zorgen dat de sfeer van eerste jaar eredivisie, paar jaar geleden terugkomt. Denk dat we op de (ouderwetse) goede weg zijn omdat groepen op noord steeds meer als 1 geheel samengaan. |:)