Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Waar blieft die spits..

Gestart door legeips, augustus 22, 2013, 18:49:54

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Leuk dat Savic WAARSCHIJNLIJK naar ons komt. Maar ik vind persoonlijk dat er echt een spits bij komt. Want alleen Michel Hemmen is te weinig. Wat mij betreft komt een er nog een balvaste spits die kan scoren en aangeven.

En aub... Ga niet uitleggen waarom Barto een rol van betekenis kan spelen. Want hij heeft laten zien dat dit niveau net hoog gegrepen is voor hem.

Ik hoop zaterdag op een stunt, Dan binne we geen slapende reus meer, maar een reuzendoder... :P

Dokkumer

Olle een reus noemen gaat te ver.. Volgende week zaterdag in Eindhoven dan maar enorm stunten, dan wel.
Verder topic overbodig, had in "Nieuwe spelers" gekund, dus klik