Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oproep HENK DE JONG

Gestart door Ronnie tng, april 12, 2013, 15:00:38

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

 l0l

Ronnie tng

#1
 l0l


RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

CiteerHenk, Jan en Sandor zijn net als de hele selectie ontzettend blij met de massale steun die wij als supporters zaterdag voor de wedstrijd tegen de Graafschap willen geven.
Henk heeft echter 1 verzoek aan een ieder die ons team een hart onder de riem wil steken.. Hij wil graag van 10:15 tot 11:00 nog even volop met de spelers bezig. Daarna is een ieder bereid om een goed gesprek en een dolletje aan te gaan met ons als supporters.

Dit wordt er bedoeld.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Wij bedoelen toch echt wat anders.   :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Don

Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 21:30:23
Wij bedoelen toch echt wat anders.   :devil
Wat dan? Party party!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl