Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rai Vloet

Gestart door DK, januari 29, 2016, 10:01:36

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Wegwezen dan. Een groot talent...... :_schater :_schater :_schater

Galdiano

Dit verhaal valt nog mee, vergeleken met het verhaal wat ik gehoord heb over Vloet.b :|
Maar lijkt me verstandiger dit pas na het seizoen kenbaar te maken.

Ik had hem allang niet meer in de selectie willen hebben  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op april 18, 2016, 18:16:02
Dit verhaal valt nog mee, vergeleken met het verhaal wat ik gehoord heb over Vloet.b :|
Maar lijkt me verstandiger dit pas na het seizoen kenbaar te maken.

Ik had hem allang niet meer in de selectie willen hebben  :R

Vertel vertel.... Smeuïge verhalen willen we horen  :D
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: papier op april 10, 2016, 15:05:57
Daar geloof ik niks van want Rai Vloet kan er werkelijk waar geen pepernoot van.

51 wedstrijden en 16 goals als aanvallende middenvelder is niet slecht toch.

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 18, 2016, 19:00:51
51 wedstrijden en 16 goals als aanvallende middenvelder is niet slecht toch.
Middenmoot JL ja. Ik kan in de Vaticaanse competitie ook 20 keer scoren in 30 wedstrijden, maar brn.ik dan Eredivisiewaardig?

denistel

Citaat van: Dokkumer op april 18, 2016, 21:07:14
Middenmoot JL ja. Ik kan in de Vaticaanse competitie ook 20 keer scoren in 30 wedstrijden, maar brn.ik dan Eredivisiewaardig?

ho even ik zei dat ie bij jong psv goed speelde in een team dat vrij uit kan spelen
wij zitten in zwaar weer en dus mag je je afvragen of we er goed aan hebben gedaan
om hem te halen. daar kan hij zelf verder niks aan doen toch.

twingo

Gelukkig kunnen we van der Vegt hier niet de schuld van geven dat hij naar Leeuwarden kwam Henk de Jong heeft persoonlijk er voor gezorgd dat hij voor Cambuur speelt.

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 18, 2016, 22:55:10
ho even ik zei dat ie bij jong psv goed speelde in een team dat vrij uit kan spelen
wij zitten in zwaar weer en dus mag je je afvragen of we er goed aan hebben gedaan
om hem te halen. daar kan hij zelf verder niks aan doen toch.
Hij heeft totaal geen ervaring met het spelen van degradatievoetbal, dus weet niet wat van hem verwacht wordt. Nee deze mishuur mag je Henk volledig aanrekenen.

piene hassus

Pleit niet foor um dattie nog niet weet dat de bal tussen de palen fanne tegenstanner mut en dattie de tegenstanner met de bal foor de poaten lope mut. Hoe moeiluk kent weze.