Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

POOL: Cambuur - Den Bosch

Gestart door Ronnie tng, februari 19, 2013, 09:31:01

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Mijn voorspelling:

Ruststand: 0-0
Eindstand 1-0

Doelpuntenmaker: Hemmen

4 x  :gelekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Punten?
En waar is de pool voor morgen?

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: peter op februari 24, 2013, 11:51:35
Punten?
En waar is de pool voor morgen?

Even geduld, "Ronnie tng" heeft het vast druk met andere zaken.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Ronnie tng

Citaat van: peter op februari 24, 2013, 11:51:35
Punten?
En waar is de pool voor morgen?

Je kan altijd zelf een topic openen, dat hoef ik niet perse te doen. Zoals R-Leeuwarden al zei, ik had het druk met andere dingen het weekend. Ga zo de punten doen.