Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Zwolle 27-2-2016 19.45

Gestart door mario, februari 20, 2016, 23:03:12

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Fc Zwolle

Leonard Nienhuis
8 (12.9%)
Marvin Peersman
1 (1.6%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (8.1%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
31 (50%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Jack Byrne
12 (19.4%)
Furdjel Narsingh
2 (3.2%)
Martijn Barto
3 (4.8%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 62

Stemmen gesloten: maart 05, 2016, 22:37:27

speculeter

Je zal maar supporter van Zwolle zijn.
Die lui hebben niks meer te verliezen en dan zo negatief spelen...ik vind het ongelooflijk.

Collingwood

Tsja, datzelfde B-team van Zwolle wist de afgelopen weken wel van Feyenoord en bij ADO te winnen. Dus om alles daar nu op te schuiven... We mogen ook wel eens een beetje positief zijn als daar aanleiding toe is.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Cor op februari 29, 2016, 08:27:01
Zag inderdaad ( Barto meen ik) helemaal niet reageren toen de bal er in ging.
volgens mij was Barto gewoon nergens blij mee. Na afloop Byrne toch veel gek doen en juichen met o.a lachman, persman, vytas en houtkoop.

pvanbuijtene

Citaat van: Cor op februari 29, 2016, 08:27:01
Zag inderdaad ( Barto meen ik) helemaal niet reageren toen de bal er in ging.

Barto reageerde in eerste instantie met gebalde vuist. Daarna liep ie gewoon normaal terug zonder emotie.
Wie weet ligt dat niet aan Byrne maar dat hij gewoon super baalt van de situatie rondom Henk de Jong ofzo.
Narsingh rende / liep naar Rosheuvel die aan het warmlopen was. Byrne rende naar de bank waar steeds meer spelers kwamen om te juichen.
We moeten niet overal wat achter zoeken.

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op februari 29, 2016, 12:17:08
Barto reageerde in eerste instantie met gebalde vuist. Daarna liep ie gewoon normaal terug zonder emotie.
Wie weet ligt dat niet aan Byrne maar dat hij gewoon super baalt van de situatie rondom Henk de Jong ofzo.
Narsingh rende / liep naar Rosheuvel die aan het warmlopen was. Byrne rende naar de bank waar steeds meer spelers kwamen om te juichen.
We moeten niet overal wat achter zoeken.

Barto is bijna nooit uitbundig na een doelpunt van een ander, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ie niet blij is.
Area 58

Dokkumer

Zit nog even de gemiste uitzending van OF terug te luisteren.. Man wat een spanning nog in die laatste minuten, krijg je in het stadion veel minder mee eigenlijk...

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op februari 29, 2016, 22:16:57
Zit nog even de gemiste uitzending van OF terug te luisteren.. Man wat een spanning nog in die laatste minuten, krijg je in het stadion veel minder mee eigenlijk...
Komt ook een beetje door GvT, die maakt t altijd extra spannend.

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op februari 29, 2016, 22:20:32
Komt ook een beetje door GvT, die maakt t altijd extra spannend.
Ja echt wel. Net zoals die laatste bal van Zwolle, alsof die knalhard van dichtbij ingeschoten werd.. Was eigenlijk maar een slap schot. Maar wel genieten!! Kippenvel oppe belich :D