Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - ADO Den Haag 25 oktober 12:30 uur

Gestart door John Hiatt, oktober 18, 2015, 09:59:03

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - ADO den Haag

Leonard Nienhuis
29 (46%)
Djavan Anderson
2 (3.2%)
Calvin Mac-Intosch
3 (4.8%)
Marvin Peersman
6 (9.5%)
Martijn van der Laan
2 (3.2%)
Sander van der Streek
2 (3.2%)
Jack Byrne
8 (12.7%)
Sjoerd Overgoor
2 (3.2%)
Furdjel Narsingh
9 (14.3%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 63

Stemmen gesloten: november 01, 2015, 15:16:59

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op oktober 28, 2015, 15:41:17

Narsingh wordt niet op zijn sterkste punt gebruikt. En dat is een steekbal achter de verdediging.  Als je hem inspeelt staat ie met de rug naar de tegenstander. Hij moet juist in de diepte aangespeeld worden, dan is ie levensgevaarlijk.

Volgens mij zou geen enkele buitenspeler (robben etc daar gelaten) aangespeeld moeten worden met zn rug naar de goal. Hij staat dan immers helemaal niet open gedraaid naar het veld. Dat was ook zo mooi aan de indribbelende verdedigers en streek die ruimte maakte. Narsingh en De Ridder werden daardoor aangespeeld, terwijl ze het hele veld voor zich hadden.
In Henk en Sandor we trust

kickandrush

Narsingh is zo godsesnel, als je die in de diepte aanspeelt staat er niemand voor de goal.

moodygrunn

Citaat van: kickandrush op oktober 28, 2015, 17:00:04
Narsingh is zo godsesnel, als je die in de diepte aanspeelt staat er niemand voor de goal.

Daarom moet Barto (wie er ook maar in de punt speelt) zich niet bemoeien met de rest van het spel, en meer gefocust zijn op de '16'. Dat hij daar op tijd is/kan zijn. Zeg maar zoals Lukoki destijds bij Zwolle (en bij ons) steeds werd weggestuurd door Saymak of Rienstra.

Of je zorgt dat Streek eerder in de '16' komt, aangezien die nogal wat snelheid heeft.
In Henk en Sandor we trust

sccambuurlwdd

Heel leuk en aardig allemaal, maar de reden dat Narsingh nooit in de diepte wordt aangespeeld is omdat hij de bal áltijd in de voeten vraagt. Verandert hij dat, dan is hij nog veel gevaarlijker. Want er is waarschijnlijk geen back in de Eredivisie die Narsingh kan bijhouden.