Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

pvanbuijtene

ik sta al in de rij voor een kaartje.

wiekie1969

1 november, gas geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |:)

speculeter

Weer eerst uit...dan thuis.
Puur toeval?
Wel mooi dat het nu om half 3 is.

Lore

Citaat van: Sakin op juni 12, 2015, 08:23:52
Het is zover concept schema bekend 1 november eerst weer uit.
31 Januari komen ze in ons kolkend stadion!!!

Heb er zin in!!!

Waarom nooit een thuiswedstrijd in mei in het zonnetje!

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op juni 12, 2015, 09:58:07
ik sta al in de rij voor een kaartje.

Pics or it didn't happen  :devil
Area 58

Casuals-lwd

jammer weer eerst dkv uit daarna thuis.

Galdiano

Citaat van: speculeter op juni 12, 2015, 10:47:08
Weer eerst uit...dan thuis.
Puur toeval?
Wel mooi dat het nu om half 3 is.

Half 3 is nog niet zeker. De autoriteiten proberen dit weer om half 1 te krijgen  :zucht
Desondanks heb ik goede hoop  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Casuals-lwd op juni 13, 2015, 19:47:50
jammer weer eerst dkv uit daarna thuis.

Dat is me afgelopen seizoen qua resultaat anders prima bevallen :)
In Henk en Sandor we trust

denistel

eerst uit en dan thuis tegen die adders is wel goed toch net als afgelopen seizoen
daar niet verliezen en thuis winnen en klaar is het.
in mei thuis tegen die lui doen ze met zin niet he dan kent iff mooi zomers
weze en dan vloeit de drank nog meer als in januari.zal wel weer sun kouwe
grijze dag worden waarop wij de zon doen schijnen haha

Marc S

Citaat van: denistel op juni 13, 2015, 21:34:05
eerst uit en dan thuis tegen die adders is wel goed toch net als afgelopen seizoen
daar niet verliezen en thuis winnen en klaar is het.
in mei thuis tegen die lui doen ze met zin niet he dan kent iff mooi zomers
weze en dan vloeit de drank nog meer als in januari.zal wel weer sun kouwe
grijze dag worden waarop wij de zon doen schijnen haha

Niet alleen drank. op het einde van het seizoen vallen er beslissingen. Derby + verlies + bijv degradatie kan het nog wel eens uit de hand lopen zullen ze daar wel denken.

johnmillwall

Citaat van: Marc S op juni 13, 2015, 23:32:43
Niet alleen drank. op het einde van het seizoen vallen er beslissingen. Derby + verlies + bijv degradatie kan het nog wel eens uit de hand lopen zullen ze daar wel denken.
[/quo

uit de hand lopen? volgens mij wordt het een groot feest als dkv degradeert

Nightmarelwd

Citaat van: Lore op juni 13, 2015, 13:50:00
Waarom nooit een thuiswedstrijd in mei in het zonnetje!

2 keer winst in de winter. Mooi zo laten  :thumbsup
MI-Sider for Life

Marc S

Citaat van: johnmillwall op juni 14, 2015, 01:53:55

uit de hand lopen? volgens mij wordt het een groot feest als dkv degradeert

:_schater punt wat ik wil maken is dat ze beladen duels vaak niet nog meer beladen willen maken.