Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe spelers

Gestart door Vlampiep, februari 01, 2016, 18:04:16

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Van Duinen kiest voor Roda terwijl hij onlangs aan Cambuur liet weten niet te willen vertrekken uit Duitsland.
Wat mij betreft is Hoefdraad meer gemotiveerd en heeft laten zien dat hij op deze plaats een aanwinst is met goede acties en balbeheersing.

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2016, 18:04:16
Van Duinen kiest voor Roda terwijl hij onlangs aan Cambuur liet weten niet te willen vertrekken uit Duitsland.
Wat mij betreft is Hoefdraad meer gemotiveerd en heeft laten zien dat hij op deze plaats een aanwinst is met goede acties en balbeheersing.

Prima verder dat je dit meldt, maar waarom een nieuw topic?
In Henk en Sandor we trust

Jandehulk

Deze cambuur man is vanavond op tv... Ned 3 om 20.00... |:) |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2016, 18:04:16
Van Duinen kiest voor Roda terwijl hij onlangs aan Cambuur liet weten niet te willen vertrekken uit Duitsland.
Wat mij betreft is Hoefdraad meer gemotiveerd en heeft laten zien dat hij op deze plaats een aanwinst is met goede acties en balbeheersing.
Hij blijft nu toch in Duitsland? Dus geen woord gelogen...
Verder, dubbel topic dus KLIK