Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Feyenoord - SC Cambuur [8-2-15]

Gestart door Casuals-lwd, januari 18, 2015, 18:24:47

Vorige topic - Volgende topic

Feyenoord - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
16 (30.8%)
Wout Droste
2 (3.8%)
Vytautas Andriuskevicius
6 (11.5%)
Calvin MacIntosh
1 (1.9%)
Lucas Bijker
9 (17.3%)
Mohamed El Makrini
1 (1.9%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.9%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.9%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Martijn Barto
14 (26.9%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: februari 14, 2015, 14:32:05

Keira

Citaat van: Cor op februari 09, 2015, 09:16:11
Vanaf Noord vak 11 ook.

Erg triest dat vak noord bij de uitsupporters om met aanstekers en bier te gooien. Ga je club aanmoedigen en niet zo. Zo breng je je club in diskrediet. :0= |:)

Scc01

Citaat van: Galdiano op februari 09, 2015, 09:08:28
Vanaf west is te zien dat er toch iedere wedstrijd weer bekers en aanstekers op het veld belanden.

Vooral als we achterstaan gebeurd dit volop. Als je dat niet ziet......

Tukker

Citaat van: siepelsjeu op februari 08, 2015, 20:23:05
Vocaal de baas rot toch op man! ik zat aan het andere kant van het stadion en kon bijna nooit het uitvak horen en als ik het hoorde was het 3 seconde
Wij hebben in het uitvak het legioen ook niet gehoord. Gelukkig hoorden spelers en TS ons wel. Zelfs die vissekop Blom hoorde het uitvak maar of dat dan ook in ons voordeel is geweest ??
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op februari 09, 2015, 06:53:42
En die jood- en bananen-idioten stonden achter me bovenin het uitvak. Soms schaam je je toch aardig voor je mede supporters.

Niet voor rede vatbaar, kwamen stomdronken het vak binnen, we kregen koffie en bier over ons heen en eentje viel nog een paar meter van de trap af. Had er flink last van volgens mij, en de volgende dag nog meer denk ik.  l0l
Henk, held, bedankt

denistel

wel het mooiste stadion maar de sfeer bij hun was niks,,,het rondje van de spelers was helemaal een afgang.

wij maakten meer kabaal met elvis haha

sccweestwel

Citaat van: denistel op februari 09, 2015, 12:58:10
wel het mooiste stadion maar de sfeer bij hun was niks,,,het rondje van de spelers was helemaal een afgang.

wij maakten meer kabaal met elvis haha

Ach...Ik geef ze groot gelijk, je wint met 2-1 tegen Cambuur.. heb het wel eens meegemaakt als het echt ergens overgaat bij hun..dan is het angstaanjagend!