Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Twente - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, januari 05, 2015, 18:32:25

Vorige topic - Volgende topic

FC Twente - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
3 (12.5%)
Marlon Pereira
4 (16.7%)
Etiƫnne Reijnen
3 (12.5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
2 (8.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sinan Bytyqi
4 (16.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
2 (8.3%)
Martijn Barto
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 24

Stemmen gesloten: februari 07, 2015, 13:11:55

666

Had Zwolle vorig jaar ook even een dip van een wedstrijd of 10? Daarna pakten ze het weer goed op. Vitesse wordt zwaar maar moet wel te doen zijn.

Ik ben er nog een beetje ziek van, maar ik heb ook een Twente gezien dat eerder de 2, 3 en 4 - 0 misschien wel had moeten maken. Al met al zuur zo op het eind.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Casuals-lwd

Wat een kut week, verdomme. We spelen gewoon beter als de gemiddelde voetbalclub, maar gewoon geen resultaat. Waarom niet wat meer achteruit hangen en de tegenstander wat ruimte geven want we kunnen het wel. Henk haalt zn beste spelers eruit (Mac Intosh, De Ridder, en Rosheuvel) en zet Meleg, Vytas, en Barto erin dan roep je het verdomme op jezelf af. Het leek me een zware terugreis, maar we kunnen terug gaan met opgeheven hoofd maar daar koop je helaas niks mee.

EdsjeSCC


EdsjeSCC

Wordt af en toe weer duidelijk dat de waan van de dag regeert.. JUIST dankzij het spel wat wij spelen hebben we al veel punten, dat het nu (toevallig of niet) in een week 3 keer fout gaat is jammer en klote. Mensen die roepen dat we nu van speelstijl moeten veranderen en meer in moeten zakken zijn niet goed bij hun hoofd. Als je 1 van de 2 grote kansen maakt tegen psv in de beginfase, dan MOETEN zij wel wat meer gaan aanvallen en dan kan je ze gewoon pakken. Met iets meer fortuin win je van Zwolle, kansenverhouding 7 om 3 ongeveer en scherpte in de laatste 5 minuten tegen Twente, dan was het een geweldige week etc. Dus kap aub met dat gezeik wat nergens over gaat. We spelen om te winnen, is vaak leuk om te zien en tot nu toe loont het hartstikke prima en we pakken op deze manier ook nog genoeg punten. Geweldig hoe cambuur er voor staat en hoe er over cambuur gesproken wordt ten opzichte van pak 'm beet 8 jaar geleden

Treb

Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 02, 2015, 00:46:08
Wordt af en toe weer duidelijk dat de waan van de dag regeert.. JUIST dankzij het spel wat wij spelen hebben we al veel punten, dat het nu (toevallig of niet) in een week 3 keer fout gaat is jammer en klote. Mensen die roepen dat we nu van speelstijl moeten veranderen en meer in moeten zakken zijn niet goed bij hun hoofd. Als je 1 van de 2 grote kansen maakt tegen psv in de beginfase, dan MOETEN zij wel wat meer gaan aanvallen en dan kan je ze gewoon pakken. Met iets meer fortuin win je van Zwolle, kansenverhouding 7 om 3 ongeveer en scherpte in de laatste 5 minuten tegen Twente, dan was het een geweldige week etc. Dus kap aub met dat gezeik wat nergens over gaat. We spelen om te winnen, is vaak leuk om te zien en tot nu toe loont het hartstikke prima en we pakken op deze manier ook nog genoeg punten. Geweldig hoe cambuur er voor staat en hoe er over cambuur gesproken wordt ten opzichte van pak 'm beet 8 jaar geleden

:thumbsup

Sander Scc

Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 02, 2015, 00:46:08
Wordt af en toe weer duidelijk dat de waan van de dag regeert.. JUIST dankzij het spel wat wij spelen hebben we al veel punten, dat het nu (toevallig of niet) in een week 3 keer fout gaat is jammer en klote. Mensen die roepen dat we nu van speelstijl moeten veranderen en meer in moeten zakken zijn niet goed bij hun hoofd. Als je 1 van de 2 grote kansen maakt tegen psv in de beginfase, dan MOETEN zij wel wat meer gaan aanvallen en dan kan je ze gewoon pakken. Met iets meer fortuin win je van Zwolle, kansenverhouding 7 om 3 ongeveer en scherpte in de laatste 5 minuten tegen Twente, dan was het een geweldige week etc. Dus kap aub met dat gezeik wat nergens over gaat. We spelen om te winnen, is vaak leuk om te zien en tot nu toe loont het hartstikke prima en we pakken op deze manier ook nog genoeg punten. Geweldig hoe cambuur er voor staat en hoe er over cambuur gesproken wordt ten opzichte van pak 'm beet 8 jaar geleden

Juist!

Volgens Jan Mulder (Vanavond bij Studio Ajax) spelen we zelfs het beste voetbal van NL.. Nou neem ik die vent totaal niet serieus, maar leuk dat ie t zegt..  :thumbsup

Thieske

Citaat van: Sander Scc op februari 02, 2015, 01:19:00
Juist!

Volgens Jan Mulder (Vanavond bij Studio Ajax) spelen we zelfs het beste voetbal van NL.. Nou neem ik die vent totaal niet serieus, maar leuk dat ie t zegt..  :thumbsup

Inderdaad!

Thieske

Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 02, 2015, 00:46:08
Wordt af en toe weer duidelijk dat de waan van de dag regeert.. JUIST dankzij het spel wat wij spelen hebben we al veel punten, dat het nu (toevallig of niet) in een week 3 keer fout gaat is jammer en klote. Mensen die roepen dat we nu van speelstijl moeten veranderen en meer in moeten zakken zijn niet goed bij hun hoofd. Als je 1 van de 2 grote kansen maakt tegen psv in de beginfase, dan MOETEN zij wel wat meer gaan aanvallen en dan kan je ze gewoon pakken. Met iets meer fortuin win je van Zwolle, kansenverhouding 7 om 3 ongeveer en scherpte in de laatste 5 minuten tegen Twente, dan was het een geweldige week etc. Dus kap aub met dat gezeik wat nergens over gaat. We spelen om te winnen, is vaak leuk om te zien en tot nu toe loont het hartstikke prima en we pakken op deze manier ook nog genoeg punten. Geweldig hoe cambuur er voor staat en hoe er over cambuur gesproken wordt ten opzichte van pak 'm beet 8 jaar geleden

Helemaal mee eens. Mensen die zeggen dat we de speelwijze/spelopvatting moeten veranderen hebben echt een tik van de molen gehad.

DayDreamer

Was er zaterdag even goed ziek van, denk dat Twente iets makkelijker speelde ondanks dat wij meer balbezit hadden.
Had ook het gevoel dat sommigen het erg zwaar hadden, 120 minuten tegen Zwolle in de beker en dan zo'n loodzwaar veld.

We zitten nu even in een moeilijke fase, je speelt veel wedstrijden in een korte periode en dan ook nog allemaal topwedstrijden.
Het is nu hopen dat we allemaal een beetje heel en fit blijven, niet teveel kaarten gaan pakken, goed rusten zodat je het laatste kwart van de competitie nog de nodige punten gaat halen, dat kan met voornamelijk het thuisprogramma echt wel, maar hangt wel een beetje af van hoe we deze fase even doorkomen.

Het is echt klote dat je DKV treft net na dit loodzwaar programma, misschien wat geschorsten en niet fitte spelers, en hopen dat ze niet oververmoeid zijn.