Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ideeënbus nieuw stadion Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, april 04, 2014, 11:17:26

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

#75
Citaat van: Lore op mei 08, 2014, 16:00:43
Zolang ze maar op de plaats van bestemming aankomen. Ik kan nog een uitwedstrijd naar Emmen (voor de nieuwere supporters: dat is een club uit een lagere afdeling, waar wij voor de promotie regelmatig tegen speelden. Die wedstrijden waren altijd erg leuk vooral dankzij de plaatselijke supermarkt). Bij die wedstrijd vloog de bus in de brand en stonden zij bij de tankstation voor Oosterwolde Donkerbroek (?) te wachten!


Verder: Oosterwolde, topdorp!  ;)   :y

Lore

Citaat van: dizzhead op mei 08, 2014, 16:02:35

Verder: Oosterwolde, topdorp!  ;)   :y

Klopt inderdaad! Oosterwolde? Topdorp? Mijn ex komt er vandaag en het uit elkaar gaan heeft veel geld gekost, ik kan Oosterwolde dus niet meer associëren met positieve dingen!

Marc S

Citaat van: Lore op mei 08, 2014, 16:00:43
Zolang ze maar op de plaats van bestemming aankomen. Ik kan nog een uitwedstrijd naar Emmen (voor de nieuwere supporters: dat is een club uit een lagere afdeling, waar wij voor de promotie regelmatig tegen speelden. Die wedstrijden waren altijd erg leuk vooral dankzij de plaatselijke supermarkt). Bij die wedstrijd vloog de bus in de brand en stonden zij bij de tankstation voor Oosterwolde te wachten!

Heeft Emmen een voetbal club!?!?!?  8P  ;)

Lore

Citaat van: Marc S op mei 08, 2014, 18:22:57
Heeft Emmen een voetbal club!?!?!?  8P  ;)

8P al is de term voetbalclub wel een beetje overdreven!

Viper

#79
Citaat van: Viper op april 04, 2014, 11:33:20
- Lichtmasten zo hoog mogelijk
- Tribunes tot aan de grond, dus geen grote muur zoals IJsseldeltastadion Zwolle
- Hoeken liever open, maar in het verleden is beargumenteerd dat je hierdoor inkomsten kan mislopen
- Rekening houden met fanatieke zijde; 't Hertje daar bijvoorbeeld realiseren
- Echt gras
- Fraaie fanshop
- Museum

Nog een kleine aanvulling op mijn lijstje:

- Indien WTC; stadion niet roteren. De huidige noord-tribune blijft de noordelijkste tribune.
- Geen priegel-logo's als stoeltjes. Letters zijn OK! Bijvoorbeeld 'MI-SIDE' en 'SC CAMBUUR'. Het hert zou ook nog kunnen.
- Rekening houden met ruimte voor spandoeken (uiteraard geen hoge muren)
- Niet onnodig veel trappen op de tribune of poorten in de tribune

Over de hoogte van iedere tribune ben ik nog niet uit.

666

Citaat van: Viper op december 25, 2014, 12:48:51
Nog een kleine aanvulling op mijn lijstje:

- Indien WTC; stadion niet roteren. De huidige noord-tribune blijft de noordelijkste tribune.
- Geen priegel-logo's als stoeltjes. Letters zijn OK! Bijvoorbeeld 'MI-SIDE' en 'SC CAMBUUR'. Het hert zou ook nog kunnen.
- Rekening houden met ruimte voor spandoeken (uiteraard geen hoge muren).
- Niet onnodig veel trappen op of poorten in de tribune.

Over de hoogte van iedere tribunes ben ik nog niet uit.

1e rij dicht op het veld en beginnend op de bovenste rand van het reclamebord.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

in- en uitgangen bovenaan de tribune net als bij Groningen. Dus geen lelijke trappen meer.

Sakas

Citaat van: 666 op december 25, 2014, 13:04:29
1e rij dicht op het veld en beginnend op de bovenste rand van het reclamebord.

Denk je echt dat ze dat doen.  Zolang er op noord van alles naar spelers van de tegenstander wordt gegooid zal er geen haar op hun hoofd zijn om de tribunes direct aan het veld te laten beginnen. Dat is natuurlijk wel het mooist, maar ik denken niet dat ze dat gaan doen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Destroyer

Citaat van: Sakas op december 26, 2014, 08:43:24
Denk je echt dat ze dat doen.  Zolang er op noord van alles naar spelers van de tegenstander wordt gegooid zal er geen haar op hun hoofd zijn om de tribunes direct aan het veld te laten beginnen. Dat is natuurlijk wel het mooist, maar ik denken niet dat ze dat gaan doen.

Ja, dat gaan ze echt doen. Je hoeft dan minder hard te gooien  :devil Maar serieus, dat zal wel meevallen. Gro-Cam vorig jaar vloog ook alles naar Manu toe met die penalty, beetje sentiment is altijd goed. Ik denk dat er zeker weten vanaf de grond wordt opgebouwd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Sakas op december 26, 2014, 08:43:24
Denk je echt dat ze dat doen.  Zolang er op noord van alles naar spelers van de tegenstander wordt gegooid zal er geen haar op hun hoofd zijn om de tribunes direct aan het veld te laten beginnen. Dat is natuurlijk wel het mooist, maar ik denken niet dat ze dat gaan doen.

Net of dat helpt! Zelfs met sintelbaan om het veld kun je nog met stuivers gooien.
Waar ik op doel is dat er altijd wel iets kan gebeuren, of je nu 2 of 10 meter van het veld zit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op december 26, 2014, 09:05:23
Net of dat helpt! Zelfs met sintelbaan om het veld kun je nog met stuivers gooien.
Waar ik op doel is dat er altijd wel iets kan gebeuren, of je nu 2 of 10 meter van het veld zit.

Dat is wel zo, maar ik denk dat Cambuur ernstiger kijkt naar de hoeveelheid boetes van het afgelopen jaar en dan besluiten dat wat afstand toch een beter idee is

Goudvinger

Citaat van: Lore op december 26, 2014, 11:23:38
Dat is wel zo, maar ik denk dat Cambuur ernstiger kijkt naar de hoeveelheid boetes van het afgelopen jaar en dan besluiten dat wat afstand toch een beter idee is

Ik denk dat de uiteindelijke aantrekkingskracht van een prachtig stadion en idem atmosfeer veel meer geld oplevert dan het Cambuur boetes gaat kosten. Neemt natuurlijk niet weg dat mensen moeten nadenken voordat ze iets doen.

papier

Citaat van: Lore op december 26, 2014, 11:23:38
Dat is wel zo, maar ik denk dat Cambuur ernstiger kijkt naar de hoeveelheid boetes van het afgelopen jaar en dan besluiten dat wat afstand toch een beter idee is

Misschien maar helemaal stoppen dan, zijn er ook geen spreekkoren meer.

Westerpark

Citaat van: Sakas op december 26, 2014, 08:43:24
Denk je echt dat ze dat doen.  Zolang er op noord van alles naar spelers van de tegenstander wordt gegooid zal er geen haar op hun hoofd zijn om de tribunes direct aan het veld te laten beginnen. Dat is natuurlijk wel het mooist, maar ik denken niet dat ze dat gaan doen.

Ik denk dat 9 van de 10 onverlaten eerder gooit uit frustratie of om stoer te doen dan om ook daadwerkelijk de speler te raken. Het gaat hem dan meer om de vlucht van het projectiel dan de eventuele schade ervan. Het staat dan los van hoe dicht je op het veld zit.