Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Willem II 17-05-2015

Gestart door Collingwood, april 16, 2015, 11:28:01

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Willem II

Leonard Nienhuis
5 (13.2%)
Marlon Pereira
1 (2.6%)
Etiënne Reijnen
6 (15.8%)
Calvin MacIntosh
7 (18.4%)
Vytautas Andriuskevicius
10 (26.3%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sebastian Steblecki
6 (15.8%)
Daniël de Ridder
2 (5.3%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: mei 24, 2015, 17:46:32

Cambuur058

elke bal die ogbeche krijgt springt van de voet.

Collingwood

Terell Ondaan van Willem II heeft in deze wedstrijd zijn kruisbanden afgescheurd, komt pas weer in 2016 in actie. Gebeurde vlak voor onze neus, zag er al vrij akelig uit.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

En dan zie je maar dat je als supporter eerst beter even tot 3 kan tellen
Velen om me heen begonnen meteen te joelen en hem uit te fluiten.
Je zag id meteen dat het ernstig was.
Beterschap.

Collingwood

Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 10:48:34
En dan zie je maar dat je als supporter eerst beter even tot 3 kan tellen
Velen om me heen begonnen meteen te joelen en hem uit te fluiten.
Je zag id meteen dat het ernstig was.
Beterschap.

Dat klopt, maar later werd er ook voor hem geapplaudisseerd toen hij per brancard het veld verliet. Dat was dan weer netjes.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Je hebt gelijk....jij zit dus ook op Oost Collingwood?

brambo3004

Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 10:56:01
Je hebt gelijk....jij zit dus ook op Oost Collingwood?

Hij heeft niet voor niets het motto "Kalmte alleen kan u redden" :zweep

Collingwood

Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2015, 11:06:03
Hij heeft niet voor niets het motto "Kalmte alleen kan u redden" :zweep

Haha! :proost

Ik zit inderdaad op oost. Bevalt me eigenlijk prima, zit nog vrij dicht bij het uitvak en Noord ter compensatie van de 'kalmte' van oost.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Okee.....ik en mijn zoon zitten ook op Oost.
Precies op middellijn en helemaal bovenin.
Topplek. Bijna nooit last vd wind.prima uitzicht.
Alleen die geluidsinstallatie is niet te horen :_schater

PePe

#233
 :scc