Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - Cambuur

Gestart door Bernardo, augustus 01, 2014, 17:28:15

Vorige topic - Volgende topic

Vitesse - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
19 (27.1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (4.3%)
Etiënne Reijnen
1 (1.4%)
Lucas Bijker
18 (25.7%)
Wout Droste
1 (1.4%)
Mohamed El Makrini
5 (7.1%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
1 (1.4%)
Dejan Meleg
0 (0%)
Michiel Hemmen
8 (11.4%)
Bartholomew Ogbeche
12 (17.1%)
Bob Schepers
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 70

Stemmen gesloten: augustus 23, 2014, 14:41:43

Lore

Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 16:35:54
Ik zat naast die vent op de perstribune tijdens de PC in Franeker.
Dat was vlak na dat stuk over de onrust tegen Poak in Oosterbeek.

Ik zei tegen hem: Je hebt een grote duim of niet.
Hoe bedoeld u, zegt hij.

Nou ik was is Oosterbeek bij Poak tegen Cambuur, maar volgens mij was jij daar niet. Waarop hij zegt, waar wil je naar toe?

Als ik jou moet geloven was er bijna een veldslag gaande tussen supporters van Paok en Cambuur.
Zegt hij: De politie moest de mobiele eenheid inschakelen om de groepen uit elkaar te houden.

Dat is niet waar, ze hebben wel extra politie opgeroepen omdat het even leek te dreigen nadat er iets was voorgevallen met een vlag. Na een gesprek tussen beide supporters was de rust weder gekeerd zonder tussen komen van de politie of wat dan ook.
Zegt hij nou de Cambuur supporters waren uit op een confrontatie. Dus ik zeg, er was een open veld waar de supporters elkaar konden aanraken, als één van beide van doel was een confrontatie aan te gaan dan had dat zeker gebeurd. Vervolgens blaas je de woorden van de directeur gigantisch op. Volgens mij ben je er op uit om de aanhang van Cambuur moet willig in een negatief daglicht te zetten.

Waarop hij zei, wij zijn wel uit gepraat. Tien minuten later verhuisde hij naar een rij omhoog en zat hij twee stoelen verwijdert van Henk Alberts.

Wat misselijk persoon is dat

Wel mooi dat je hem erop hebt aangesproken. Beetje jammer dat het allemaal zo weer in de media komt!

dizzhead

*oeps* ik stem per ongeluk op Reijnen. Was niet de bedoeling - klikte iets te snel. Pech.

Tukker

Citaat van: dizzhead op augustus 19, 2014, 11:07:03
*oeps* ik stem per ongeluk op Reijnen. Was niet de bedoeling - klikte iets te snel. Pech.
Hahaha dat had ik vorige week met Pereira

Maar zo krijgen die jongens ook nog eens een stem
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sunderland

Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 16:35:54
Ik zat naast die vent op de perstribune tijdens de PC in Franeker.
Dat was vlak na dat stuk over de onrust tegen Poak in Oosterbeek.

Ik zei tegen hem: Je hebt een grote duim of niet.
Hoe bedoeld u, zegt hij.

Nou ik was is Oosterbeek bij Poak tegen Cambuur, maar volgens mij was jij daar niet. Waarop hij zegt, waar wil je naar toe?

Als ik jou moet geloven was er bijna een veldslag gaande tussen supporters van Paok en Cambuur.
Zegt hij: De politie moest de mobiele eenheid inschakelen om de groepen uit elkaar te houden.

Dat is niet waar, ze hebben wel extra politie opgeroepen omdat het even leek te dreigen nadat er iets was voorgevallen met een vlag. Na een gesprek tussen beide supporters was de rust weder gekeerd zonder tussen komen van de politie of wat dan ook.
Zegt hij nou de Cambuur supporters waren uit op een confrontatie. Dus ik zeg, er was een open veld waar de supporters elkaar konden aanraken, als één van beide van doel was een confrontatie aan te gaan dan had dat zeker gebeurd. Vervolgens blaas je de woorden van de directeur gigantisch op. Volgens mij ben je er op uit om de aanhang van Cambuur moet willig in een negatief daglicht te zetten.

Waarop hij zei, wij zijn wel uit gepraat. Tien minuten later verhuisde hij naar een rij omhoog en zat hij twee stoelen verwijdert van Henk Alberts.

Wat misselijk persoon is dat
walg juh .Je kunt soms echt zien dat hij wat overneemt van hier of van andere kranten .Hij gaat soms inhoudelijk helemaal niet op wedstrijden in .Dan heeft hij er dus helemaal niks van gezien

Kuzmanovic-Apeldoorn

Prepacte, som zabudol pisat nieco.
Teraz: prvy 20 minuty sme boli lepsie, ale dalsie 68 minuty Vitas bol lepsie, potom my sme lepsie 1 minut, a potom Vitas bol lepsie. Tak 2-2 bol prekvapenie!
A Lore, specialne pre teba: my mame dva krat vela bodi ako DKV! _O_
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2014, 20:23:01
Prepacte, som zabudol pisat nieco.
Teraz: prvy 20 minuty sme boli lepsie, ale dalsie 68 minuty Vitas bol lepsie, potom my sme lepsie 1 minut, a potom Vitas bol lepsie. Tak 2-2 bol prekvapenie!
A Lore, specialne pre teba: my mame dva krat vela bodi ako DKV! _O_
Google translate is a bitch...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Sander Scc

Vond t wel weer een beetje Over-Acting van Henkie over die 'sportiviteit' van vitesse.. Alsof er een wonder was gebeurd..
Moet ie niet te vaak gaan doen.  :zweep

dizzhead

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2014, 20:23:01
Prepacte, som zabudol pisat nieco.
Teraz: prvy 20 minuty sme boli lepsie, ale dalsie 68 minuty Vitas bol lepsie, potom my sme lepsie 1 minut, a potom Vitas bol lepsie. Tak 2-2 bol prekvapenie!
A Lore, specialne pre teba: my mame dva krat vela bodi ako DKV! _O_
Já nevím, jestli to bude rozumět Lore ...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: dizzhead op augustus 21, 2014, 00:20:19
Já nevím, jestli to bude rozumět Lore ...
Mas pravdu. My vieme Lore neje taky intelligentny. Ale ty, preco hovoris po cesky an nie po slovensky, Rusnak je SLOVAK!!
Henk, held, bedankt

Galdiano

En nu weten we het wel weer  :O
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bubba

Citaat van: Sander Scc op augustus 20, 2014, 22:05:58
Vond t wel weer een beetje Over-Acting van Henkie over die 'sportiviteit' van vitesse.. Alsof er een wonder was gebeurd..
Moet ie niet te vaak gaan doen.  :zweep

Volgens mij was dit cynisch bedoeld, als je zag hoe Vitesse de bal terug gaf, dat was allesbehalve sportief.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Marc S

Citaat van: Bubba op augustus 21, 2014, 09:28:34
Volgens mij was dit cynisch bedoeld, als je zag hoe Vitesse de bal terug gaf, dat was allesbehalve sportief.

Ik weet het niet, Henk is niet het type die erg cynisch kan zijn. Hij doelde ook op het feit dat ze de bal aan ons teruggeven (niet echt op een fijne plek) terwijl wij de bal zelf uitspeelden.. ze hadden ook door kunnen gaan, zo kregen wij vorig jaar tegen ajax er ook een tegen in eigen huis..

dizzhead


Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2014, 08:55:18Mas pravdu. My vieme Lore neje taky intelligentny. Ale ty, preco hovoris po cesky an nie po slovensky, Rusnak je SLOVAK!!


:_schater


Ik twijfelde nog. Een in Tsjechië geboren Slowaak...  :y

Citaat van: Galdiano op augustus 21, 2014, 09:15:51
En nu weten we het wel weer  :O



Sorry man.  :O

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2014, 20:23:01
Prepacte, som zabudol pisat nieco.
Teraz: prvy 20 minuty sme boli lepsie, ale dalsie 68 minuty Vitas bol lepsie, potom my sme lepsie 1 minut, a potom Vitas bol lepsie. Tak 2-2 bol prekvapenie!
A Lore, specialne pre teba: my mame dva krat vela bodi ako DKV! _O_

a Lore? Ik spreek geen woord Fries, dus ik snap er niets van!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bubba op augustus 21, 2014, 09:28:34
Volgens mij was dit cynisch bedoeld, als je zag hoe Vitesse de bal terug gaf, dat was allesbehalve sportief.

Dat was zeker niet cynisch, de cambuurspelers stonden ook al klaar om door te spelen als vitesse de bal niet had teruggegeven.
Henk, held, bedankt