Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dvd met hoogtepunten 2013-2014

Gestart door John Hiatt, april 14, 2014, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Kan er ook een dvd komen met hoogtepunten van dit seizoen? Denk dat heel veel supporters zo'n dvd graag willen hebben en het levert de club ook nog aardig geld op.

Tukker

Citaat van: John Hiatt op april 14, 2014, 20:12:50
Kan er ook een dvd komen met hoogtepunten van dit seizoen? Denk dat heel veel supporters zo'n dvd graag willen hebben en het levert de club ook nog aardig geld op.
Dat wordt dan zo'n box met 17 dvd's  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

Citaat van: John Hiatt op april 14, 2014, 20:12:50
Kan er ook een dvd komen met hoogtepunten van dit seizoen? Denk dat heel veel supporters zo'n dvd graag willen hebben en het levert de club ook nog aardig geld op.

Doe maar maar 1 in hd.

Wel 1 die goed gemonteerd is.. koop ik hem gelijk.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op april 14, 2014, 20:12:50
Kan er ook een dvd komen met hoogtepunten van dit seizoen? Denk dat heel veel supporters zo'n dvd graag willen hebben en het levert de club ook nog aardig geld op.

Rechten liggen toch niet bij de club, maar bij FOX? (heb Vitesse thuis in ieder geval al besteld! :y)
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Helaas wel en dan moet je diep in de buidel tasten. Daarom is de DVD van vorig seizoen ook niet doorgegaan.


Maar daarom is er onder de tafel vast nog wel wat mogelijk ;)

Ruppppert

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 21:20:34
Helaas wel en dan moet je diep in de buidel tasten. Daarom is de DVD van vorig seizoen ook niet doorgegaan.


Maar daarom is er onder de tafel vast nog wel wat mogelijk ;)
vorig jaar tog mooi seizoens overzicht gemaakt. Je zit idd met de rechten van de beelden helaas. Maar wie weet :p