Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur Online Man of the Match

Gestart door Dokkumer, april 07, 2014, 11:15:02

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Zoals misschien al is opgevallen is als proef een poll toegevoegd aan het wedstrijdtopic NEC - Cambuur. Voor degenen die het nog niet weten, dit is de Man of the Match Poll, die de rest van dit seizoen als test gaat lopen.
Bij voldoende deelname en interesse zal deze poll met ingang van volgend seizoen voor elke competitie- en bekerwedstrijd ingevoerd worden.
De stand zal berekend worden aan de hand van het aantal stemmen die de spelers krijgen.

Uiteraard zal via een ander subforum de MotM stand bijgehouden worden, over de vormgeving hiervan wordt nog nagedacht.