Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbeschouwing MVV-Cambuur

Gestart door Chipke, februari 13, 2013, 11:47:38

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Heb zelf een voorbeschouwing gemaakt voor mijn eigen blog. Dit is de website www.sipkebootsma.wordpress.com Laat even weten wat jullie ervan vinden, misschien dat ik hier dan mee verder ga. Ook kun je op de site reageren.

marrumer

prima voorbeschouwing, ja kan er best mee verder gaan bij de volgende wedstrijden.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander