Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Waarom roept iedereen Olle tegen PEC Zwolle?

Gestart door Cambuur LWD, februari 13, 2015, 14:22:56

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur LWD

Zie hier onderstaande link voor het verhaal, ik vond het zelf wel een grappig verhaal:

http://staantribune.nl/olle-go-ahead-egels/