Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

OuweSkeve

#645
Een spits erbij en

Meer durven skiete op de goal rondom de 16  :0=

Iets wat mij erg opvalt, zo ook weer tegen PEC

Galdiano

Viel mij tegen Roda en Nac ook op, niet zelf de trekken willen/durven overhalen, maar net iedere keer een pass teveel willen geven!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

OuweSkeve

Precies, meer schieten is meer kans op een goal, een corner of in Barto zijn geval een blauw oog op west of oost ;)

IsmailvanEssen

Het is echt jammer.. Barto... hoop dat hij snel een doelpuntje pakt want wat hij tot nu toe heeft laten zien is echt schandalig.. hij lijkt echt bang... Kom op zeg ga voetballen..  Hopen dat er genoeg geld is voor een spits en een centrum verdediger want dat hebben wij nog wel nodig dit seizoen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...