Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden seizoen 2013/2014

Gestart door HilversumOnTour, juni 25, 2013, 19:30:26

Vorige topic - Volgende topic

zandokan

Citaat van: Bernardo op augustus 10, 2013, 14:39:08
PEC ZWOLLE - SC CAMBUUR OP zaterdag 24 AUGUSTUS OM 20:45 UUR
Deze wedstrijd is een verplichte buscombi
Er is ruimte voor maximaal 500 personen
Kosten leden KvC € 30.- (alleen op vertoon van de KvC ledenpas)
Niet leden betalen € 32,50
Inschrijven kan alleen op vertoon van de uitkaart via supportershome T' Hertje
Datum en tijdstip zullen spoedig bekend worden gemaakt.
Heb je een uitkaart aangevraagd, maar nog niet ontvangen, neem dan je legitimatie mee!
Inschrijven kan tot uiterlijk donderdag 22 augustus 15 uur, of zolang de voorraad strekt.
Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein op de wedstrijddag om 18:30 uur.

Alleen maar verkoop in 't hertje ? Of ook gewoon bij de administratie

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

pvanbuijtene

Ik hoop dat er zaterdag op 1 of andere manier ook voorverkoop is voor zwolle uit. Ik ben de rest v de dagen niet in staat om naar lwd toe te gaan om kaartje te halen....
Is er nog een andere mogelijkheid om kaart te bemachtigen? Mail, telefonisch etc.. ik had eerder deze dag al vraag bij kvc neergelegd en wacht nog op antwoord.. maar misschien heeft iemand er ervaring mee... Anno 2013 zou toch alles digitaal geregeld moeten kunnen worden:) |:)

Bernardo

Citaat van: zandokan op augustus 14, 2013, 11:46:26
Alleen maar verkoop in 't hertje ? Of ook gewoon bij de administratie

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Morgenavond in het hertje. Vanaf maandag bij de administratie.

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 14, 2013, 14:37:41
ik had eerder deze dag al vraag bij kvc neergelegd en wacht nog op antwoord.. maar misschien heeft iemand er ervaring mee..

Tsja KVC en communicatie, zoals je zelf wellicht al eens gelezen hebt, reageren ze nooit! Als ze al reageren zal het na Zwolle zijn ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 14, 2013, 14:37:41
Ik hoop dat er zaterdag op 1 of andere manier ook voorverkoop is voor zwolle uit. Ik ben de rest v de dagen niet in staat om naar lwd toe te gaan om kaartje te halen....
Is er nog een andere mogelijkheid om kaart te bemachtigen? Mail, telefonisch etc.. ik had eerder deze dag al vraag bij kvc neergelegd en wacht nog op antwoord.. maar misschien heeft iemand er ervaring mee... Anno 2013 zou toch alles digitaal geregeld moeten kunnen worden:) |:)

must ff met de administratie bellen lijkt mie beter

of info@cambuur.nl

denistel

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2013, 12:01:31
Hmm is dat dan veranderd zeker.. Ik meende dat het 2 waren.. Naja, scheelt weer ;)

komt een nieuwe kleinere uitkaart he

Dokkumer

Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 17:02:47
komt een nieuwe kleinere uitkaart he
Op die ouwe hoefden ook geen 2 pasfoto's :devil

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2013, 07:39:09

Op die ouwe hoefden ook geen 2 pasfoto's :devil
Nee maar je moest wel 2 pasfoto's inleveren.

Dokkumer


zandokan

Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2013, 07:39:09

Op die ouwe hoefden ook geen 2 pasfoto's :devil

Gezien het formaat hadden er makkelijk 2 grote pasfoto's opgekund >:D

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

Dokkumer