Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

En die lopen niet bij Ajax, Feyenoord , Twente, NAC ?

Om maar est voorbeelden te noemen, clubs die wel wedstrijden met publiek kunnen spelen in de provincie

Lore

Citaat van: zeewolde op juni 22, 2026, 16:46:43
En die lopen niet bij Ajax, Feyenoord , Twente, NAC ?

Om maar est voorbeelden te noemen, clubs die wel wedstrijden met publiek kunnen spelen in de provincie

Tsjah, elke burgemeester mag zijn eigen afweging maken.

Andy King

Citaat van: Lore op juni 22, 2026, 16:47:49
Tsjah, elke burgemeester mag zijn eigen afweging maken.

Als dat inderdaad zo is zou ik als club er wel even een berichtje uitgooien. Want zo is het een oefencampagne van 3x niks.

Oud Cambuur

Je moet je eigen supporters hier de schuld van geven door in de voorbereiding wedstrijden uit de hand te laten lopen. Ze zullen wel met de borst vooruitlopen en zeggen dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen. Het zijn er maar 2 a 3 honderd maar daar is dit beleid aan te danken

James

Jammer maar volstrekt logisch want er wordt in de voorbereiding altijd minimaal ??n oefenwedstrijd uitgezocht waar je bent overgeleverd aan een groep ?supporters? die er een uitje van maken waarbij het afwachten of de boel heel blijft maar waarbij behalve de betreffende ?supporters? niemand op zit te wachten omdat iedereen moet wijken voor dit feestje. Tja dan krijg je dit.